- 1632 Okunma
- 39 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
cok güzel, akici bir yaziydi, keyifle okudum. yüregini, kalemini kutluyorum gönülden..
seni daha öncede okudum ve begenmistim ama yorum yazmak nasip olmamisti.
artik nasip oldukca sayfanda olurum.
...
ve sevgili Fikret yanlis yapmaz bence.
yazar, bazen bir sözden, bazen bir resimden, bazen bir hikayeden, bazen bir haberden, bazen bir yasanmisliktan ve hatta bir rüyadan v.s. ilham gelerek yazar. (mesela ben öyleyim)
______
ikinizin yazma uslubu farkli ama güzel, önemli olanda yazinin okunuyor olmasi ve yorumlarda ispati.
ikinizide basarinizin devamini diler, kaynasmanizi bekliyorum.
yazini candan kutlarim, hayirli kandiller, sevgiyle kal...
sarmısak ve soğan her ne kadar insan nefesine karıştığında nahoş koksa da günümüzde nerdeyse hasta olmayan insan yok gibi. kimi şifa olsun diye yerken kimi de yokluktan yiyor olabilir...toplu taşıma araçlarında tencere ile yemek taşınması ya da lahmacun vb bulundurulması yasaklanmamış mıydı? yoksa kanun teklifi olarak sunulmuş olarak mı kaldı? sanki buna benzer bir şeyler bir ara gündeme getirilmişti diye hatırlıyorum.
....
yazı güzeldi.
tebrikler.
saygılar selamlar
eminali tarafından 6/25/2009 1:47:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hani darılmıyordunuz...
Teşekkür ederim gerçekten. Sayfamı forum syfasına döndürdük fena da olmadı.
Yaaa....Daha sabah siz değil miydiniz, Aynurun tepkisinden korkarak yazdım diyen.Tepkimi mazur görünüz.Bu durumda ben madurum...Herşey bir şakadan ibaret Fikret bey.Siz büyüğümsünüz.Haddimi aştıysam affola...
Neyse, herkese teşekkür ediyorum. Hepiniz çok iyi insanlarsınız.Hepinizi de çok seviyorum. Ama bu sayfada görmek istediğim biri daha vardı bugün...
Yokluğun hep belli olacak dost!
Onur BİLGE beni güldürdünüz çok yaşayın...ERNET müthiş espri...
------------------------------------------------------------------------
Fikret bey son sözüm, Lizeya bile sayfamdaki farklılığı size bağladı. Size gıcık olmam için ne kadar kfi bir sebep.Bir dedarılmıyormuş lütfetmişsiniz. Benim o yazıdaki fonum üstsüz değildi bir, çok okunmak için değildi iki.Bula bula bunu mu buldunuz.
Güzelim hikayem gölgede kaldı sizin yüzünüzden. Mümkünse bir sonraki yazıma yorum yapmamanızı rica edeceğim.
Ciddiyim ya. Ben edebiyat yapmak istiyorum, laf yarıştırmak değil. O yüzden cevap da vermeyeceğim size görürsünüz.
sevgili aynur, sokak simitçisi dejenere olmuş, genç kız sarımsaklı makarna eşliğinde seyehatte..bu nasıl iş..hakikaten gençlik bozulmuş...
çok tatkı bir yazıydı..arkadaşım kutlarım..hem, yazılar arası göndermelerle okuru bağlıyorsun..(gerçi okumayanlar için sakıncalı bu..)
srımsak kokulu günlere devam..beklyorum..
candan sevgiler...
lizeya tarafından 6/24/2009 4:47:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kopyanın cezası üyelik iptalini gerektirir
Hadi gözünüz aydın. Bildirin yönetime, çeksinler ipimi.
Benden de kurtulmuş olun.
Hakkınızı helâl edin. Sizinle geçen günler çok güzeldi.
Benim tek okurum çok şeye değer. Hem de seninkileri döver :=)
Fikret TEZAL tarafından 6/24/2009 4:25:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Onur BİLGE öyle diyorsa -mecburen- kabul etmek durumundayım. Demekki Fikret beyin tek garezi bana. Benim haklarımı savunmak bir yana, hakkımı gasp ederek, hikayemin iskeletini zimmetine geçirdi.Bir de hava atıyor okunma sayısı diye...Oysa bana, iki tane edebiyattan anlayan okur yeter.
Fikret bey, okunma sayımla dalga geçtiniz gibime geldi. Ben de sizin gibi muzır neşriyat yapsam tavan yapar...Bileğinize güveniyorsanız, sadece edebiyat yaparak okunun bakalım. Polemikler kralı...
Ayrıca o giysinin adı ROPDÖŞAMBIR. hani türk filimlerinde zengin ihtiyarlar giyer ya, sabahlık tarzı birşey.
----------------------------------------------------------------------
Onur BİLGE centilmen derken Fikret Beyi mi kast ettiniz anlayamadım:)
Beni kuru temizleme falan paklamaz ki ! Hem o adamın giydiği şeyin adı neydi ? Ben bir türlü öğrenemedim onu...
Kıskandığımı inkâr edemem. Hem bir tane kızım vardı, evlendi gitti. Hem de seninkiler çok tatlı , diyecektim ama benim kızım da çok tatlıydı. Tombul güzeliydi o. Beni en çok da o severdi. Evlendi ama halâ çok sever.
Fikret TEZAL tarafından 6/25/2009 10:00:13 AM zamanında düzenlenmiştir.
Teşekkür ederiz Mavi Lale...Arkadaşlarım sağolosun, hepsi çok tatlılar.Sen de bizden oldun artık...
Bu Fikret beyede aldırma, beni çok kıskanır.Ne yapsa, benim yeteneğimi geçemeyeceğini anladı.Şimdi de öykümün yarısı aşırdı.Tek okunsun da ne olursa olsun.Bu gün sayemde günün yazısı seçilirse, sevgili Onura ayıp olcak diye korkuyorum.
"Bu sabah ilk okuduğum yazı...Ve ev ahâlisine de seslice okudum.Çok beğendik.içten,pamuk gibiydi.Sonra yorumlara geçtim.Bu defa yine güldürdünüz beni.Önceleri bu didişmeleri anlamamış,üzülmüştüm.Şimdi seri yazıymışlar gibi takip eder oldum.Allah sizlere uzun ömürler versin efendim.Hepinizi çok sayıyor ve seviyorum."
Önce Fikret beyin yazısını okudum.Sayfanıza gelip okumaya başladığımda hoş bir sürpriz karşıladı:)
İnsanları, olayları gözlem ve aktarımdaki başarınızı tebrik ediyorum.
Sarımsak kokulu yolculuğa denk gelmedim ancak beni de çeşit çeşit tenlerin ter kokuları aynen rahatsız ediyor.
Ha bir de yemekteyiz muhabbetini benim yumurcaklar da puanlama sistemiyle yapıyorlar:))
Sarımsaksız yolculuklar dilerim.
Saygılar.
Yarın yazmayı düşündüğüm yazıdan bir tüyo vermek istiyorum :
O KİMDEN KAÇIYOR
Dün sabah 11. kat mı 12. kat mı halâ benim bile anlayamadığım evimin balkonunda puromu tüttürürken, evimizin önündeki teren yolu ile minibüs yolu arasında, tuhaf bir bayan hızla yürüyordu. Bir elinde çanta, diğer elinde evrak dosyaları. Az önce indiği otobüsle adeta yarış eder gibiydi ve geçmişti bile o otobüsü. Çok hızlı yürüyor ve kendi kendine de konuşuyordu. Kendi kendine konuşmak, biz yaşlılara özgü zannederdim. O gencecikti ama öyle hızlı konuşuyordu ki ben bile duydum. Bir ara yan apartmanla bizimkini karıştırmış olacak ve '' purolu adamın evi satılığa çıkmış '' diyordu. Çok zor bu günkü gençlerin hali. Allah yardımcıları olsun. Neyse içerden mis gibi sarmısak kokusu geliyor. Galiba hanım makarna yapmış. Gidip de bir güzel yiyeyim şunu.....
Çok tutar bu yazı , çok tutar..Baksanıza o bayanın yazısı bile tutmuş. Halbuki o sarmısak bile yemiyor. Oysa insan vücudunun sarmısağa ne kadar ihtiyacı olduğunu bir bilse, her Allah'ın günü yemeden evden çıkmazdı.....
Not : Birazdan bütün sarmısak severler ve sarmısak üreticileri, bu bayanı eleştiri bombardumanına tutabilirler. Beni de tebrik yağmuruna tabi ! ..
Fikret TEZAL tarafından 6/24/2009 6:37:56 AM zamanında düzenlenmiştir.