- 411 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
GENÇ KIZ
BİR GENÇ KIZ VARMIŞ.hayat onun için çok anlamsızken kendinden geçmişken hatta ölmeye bile karar vermişken bir delikanlı çıkar karşısına ve ondan hoşalnır tabi delikanlıda buna karşı boş deil aradan zaman geçer delikanlı kızın numarasını bulur ve msj atar kız okadar çok sewinir ki bir kuş misali yüreciği çarpar o ana nerede durduğunu bilmez ne yazsam ki düşünür ama çok mutlu olur oturur ALLAH’ına dua eder.sewiyor kız çünkü neyse aradan zaman geçer delikanlı kıza güzel sözler yazar sözleriyle büyüler kzı kendine daha çok baqlar kız ise çok mutlu olur çewresindekiler her ne desede kulak asmaz neyse günler aylar geçer kız daha çok bağlanır gence ama günden güne genç bunu aramamaya başlar güzel söz duymayalı okadar çok olmuştur ki kızın canına tak eder ve gence şöyle bi msj atar’’artık yetemiyormuyum sana neden benden kaçıyorsun ne oldu söle bileyim seni çok sewerken yapılırmı bu bana,ben seni kaybetmekten korkanken sen çekip gidiyorsun,biliyorum seni sewgimle sıkıyorum belki ama elimden bişiy gelmio sewiyorum seni’’ddi ve aldığı yanıt’’KORKMA’’oldu kız yine bunu duyunca sewindi günden güne bağlandı vazgeçemedi artık bazı gece çok ağladı tutamadı göz yaşalarını sessizce izledi elinden gelen bişiy yoktu yinede sewiyordu onun için ilaç bile içti canından değerliydi genç.ama genç bunu hiç aramıyor sormuyordu kızın vazgeçeceği yoktu ve halada vazgeçmiyor hergün sabırla bekliyor ona geri dönmesini inan onu çok sewiyor ve beklemeyede dewam ediyor....