- 603 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SEVDİĞİM
nerelerdesin_?kimlerlesin şimdi ben mi_? ben hala senleyim bilirsin ya gidemem ben senden gidemedimde ama senle de değilim gidişin alt üst etti beni gitmekten korkuyorum ama kalmayada cesaretim yok kalbinde seni sevdim sevdiğimdin kızma halada öylesin gidişin çok şey öğretti bana oysa yeterdi bildiklerim acıyı öğrendim ama sensizliği kabul etmedim hani yanlışlar silinirdi kaderin yazmaya kalemi varda silmeye silgisi yok sevdiğim dönüp silemedim hatalarımıgeçmişimden hani kaderi biz belirlerdik yalanmış sevglim öğrendim inanma ellere öyleyse biz belirliyoruz kaderimizi öyleyse neden gittin sevdiğim_? hayır kabul edemem bunu sen değilsin bu aşkın katili çünkü bilirim sende çok sevdin beni ve birşeyi daha öğrendim insan yalandan gülebiliyor sevdiğim oysa ben alışmıştım gözlerindeki gerçek gülüşlere sen yalanı sevmezsin bilirim ne olur kızma sevdiğim böyle yalandan gülücükler saçtğım için kızma ben seni sevdim ama kaybettim gerçek olan bu ve acı veriyor sevdiğim acıyı öğrendim oysa derdim ya yeterdi bildiklerim hem düşünüyorumda sende yalan söyledin unutmak ALLHın en büyük nimeti derdin zaman unutturur derdin yalanmış sevdiğim zaman seni unutturacak kadar güçlü değil ve ben seni unutmak için sevmedim zamana inat ellere inat unutmaya inat herşeye inat seveceğim ve unutmayacağım seni eller unurmak zorundasın diyor unutmak zorundasın kalbinden atmak zorundasın oysa benim hayatımda böyle bir kelime yok sen varsın ben seni istiyorum sevdiğim sadece seni ve senli günleri varsın eller unut desin onlar ne bilir sevmek nedir_? sevdiğim sen benim umudumsun canımsın yaşama sebebimsin canım derdin bana canım yandı hissettim mi sevdiğim_?
ne olur ben gidemiyorum senden sen çek git düşüncelerimden
SEVDİĞİM...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.