- 485 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sevda Çiçekleri;
Sevda Çiçekleri;
Sevda diyince insan hep baharı yaşar. O güzelim bahar ayında açan birbirinden güzel, birbirinden muhteşem çiçekleri…
Kim aşık olmazdı bahar ayında. Sevdaya hasret yüreklerin, sevdaya tutulması…
Kimileri bahar çiçeklerine tutulur. Arının bal yapmak için, çiçeğe dokunması gibi. İşte insanoğlu her mevsimde başka başka sevdalara açılır, bir denizci gibi…
Kiminde sever, kiminde sevilir, kiminde ise yüreğine yağan kârın soğukluğu ile üşür. Bahar ayında ısıtılan yüreği ve yeniden ısıtılacak bir sevda bekler, ama hiçbir sevda bir öncekini tutmaz. Hiçbir sevda unutulmaz, hepsi hatıralarını bırakmıştır yanına giderken…
Hepsinin birbirinden tek farkı sevdalarının farkıdır…
Ayrı ayrı sever insan sevdalarını, ayrı ayrı hatırlar… Ama yürek sevmiştir hepsini…
Kimini kendine göre değerlendirmeye aldığında, kimi az kimi çok sevilmiştir. Her sevdaya bu son diyerek başlar…
Ama öyle zamanlar gelirki yüreği başkasına aitken bile sevebilir… Buna inanmasalar bile…
Sevda çiçekleride buna benzer… Hep sevilmek için vardır, sevilmediği zaman dalında yaşarken solarlar…
Dalında soldurmadan sevda çiçeklerini,
Yürekte öldürmeden o masum sevgiyi,
Yaşayalım bu sevda ömrünü hiç bitmeyecek gibi…
Yaralı Yürek - İzmiR
14.07.2005 14:29