- 3552 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ALLAHIM SEN YARDIM ET....
Allahım sevdayı yaratanda sensinkalbime verende.O benim ilk sevdam,ilk göz ağrım,ilk ümidim,ilk acım.Ne olur son olsun Allahım.O benim son sevdam olsun ne olur Rabbim.Allahım beni en iyi tanıyan sensin,beni en çok bilen sensin,belki en çok sevende sensin.Allahım sen benim en iyi dostumsun,ben senin dostluğuna layıkmıyım bilmiyorum ama senin benim yanımda olduğunu biliyorum.İçimdeki sevdayı görüyorsun.Onu nasıl sevdiğimi en iyi sen biliyorsun.Ben senden hep hayırlısını istedim.Tam bitti derken öyle birşey yarattın ki ona tekrar aşık oldum.HAYIRLI BU MU ALLAHIM.Lütfen bu olsun.Lütfen sevdiğimi hakkımda hayırlı eyle.Allahım lütfen.Sende biliyorsun çok seviyorum Allahım.
Ne olur kalbimdeki sevdayı onun kalbine de ver Rabbim.Onun yüreğine de senin sevgini,korkunu ver Rabbim.Benim gibi acı çekmesin ama.mutlu olsun o.
Sana çok güveniyorum Allahım ne olur5 hayal kırıklığına uğramayayım bir daha.Sabrederim beklerim bir ömür olsada.Ama sabrımın sonu güzel olsun.Rabbim o da benim için böyle dua etsin ne olur.Ne olur onunla ölmeyi nasip et bana.Ne olur dostum...
YORUMLAR
bir şeyi isterken sonucu düşünerek dua etmek lazım bence..
benim tavsiyem güzel kardeşime eğer bu sevgi hakkında hayırlı ise, sizi mutlu edip ve ebed bir hayat arkadaşlığı edecekse Rabbim nasip eylesin..
yok sizi üzecek hayatı çekilmez kılıp hayl kırıklığı yaşatacaksa bu sevgiyi içinizden alsın..
iyi niyetle..
Muhakkak ki kalpler yalnız Allahı anmakla mutmain olurlar..