- 1399 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
İsa aleyhisselam vefaat etmiştir,Tekrar dünyaya gelmeyecektir.
Selam.
Dostlar.
Kuran hayat rehberimizse ki hayat rahberimiz olduğunu söylüyoruz,
Kuranın verdiği habere kuranın verdiği söze inanmamız gerekir,
Kuranda, Muhammed aleyhisselama hitaben şöyle buyrulmaktadır.
[021.007] [DI] Senden önce de, kendilerine vahyettiğimiz adamlar gönderdik. Bilmiyorsanız kitablılara sorun.
[021.008] [DI] Biz onları yemek yemez birer ceset kılmadık ve onlar ölümsüz de değillerdi.
Yukardaki ayetten anlıyoruzki,
Muhammed aleyhisselamdan önceki tüm elçiler vefaat etmişlerdir.
Özel olarak isa aleyhisselamdan bahsedecek olursak,
Allah bizlere gaibden haber veriyor,
Önümüze ahiretten bir sahne açıyor,
İsa aleyhisselama soruyor.
[005.116] [DV] Allah: Ey Meryem oğlu İsa! İnsanlara, «Beni ve anamı, Allah’tan başka iki tanrı bilin» diye sen mi dedin, buyurduğu zaman o, «Hâşâ! Seni tenzih ederim; hakkım olmayan şeyi söylemek bana yakışmaz. Hem ben söyleseydim sen onu şüphesiz bilirdin. Sen benim içimdekini bilirsin, halbuki ben senin zâtında olanı bilmem. Gizlilikleri eksiksiz bilen yalnızca sensin.
[005.117] [DV] Ben onlara, ancak bana emrettiğini söyledim: Benim de Rabbim, sizin de Rabbiniz olan Allah’a kulluk edin, dedim. İçlerinde bulunduğum müddetçe onlar üzerine kontrolcü idim. Beni vefat ettirince artık onlar üzerine gözetleyici yalnız sen oldun. Sen her şeyi hakkıyle görensin.
Sözün özü şudur.
İsa aleyhisselamda diğer elçiler gibi vefaat etmiştir.
tekrar dünyaya gelmeyecektir.
isa aleyhisselam gelmeyeceğine göre.
mehdi düşünceside otomatikmen ortadan kalkıyor.
çünkü mehdi düşünceside İsa aleyhisselamın gelme düşüncesine orantılı.
Hristiyan olduğunu iddia edenlere yapmamız gereken tebliğ.
Son vahiy olan kurana uymaları gerektiğini tavsiye etmektir.
Bunun kurandaki delili ise.
araf süresi, 157. ayettir.
Selam ve dua ile
Furkan Nezir
YORUMLAR
Allah yalanmı söylüyor kardeş,
Allah kitabında ısa gelmeyecek diyor peygamber hiç Allahın hilafına söz edermi akletmiyormusunuz>?
Ondan dolayı İsa gelecek diye rivayet edilen Hadis adı altındaki sözlerin,
Peygamberle hiç bir alakası yoktur,
Bu sözler peygambere yapılan iftiradır.
Furkan Evren Nezir tarafından 6/24/2009 10:41:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
SAYIN YAZAR BİLGİLERİNİZİ TEKRAR GÖZDEN GEÇİRSENİZ DERİM İNCE KONULARDA...
BİLMEDEN FETVA VERENLER ATEŞTEN YERLERİNİ HAZIRLARLAR VE NE KADAR İNSAN DÜŞÜNCEDEN SAPARSA VEBALDE ALIRLAR DEDİKLERİ YAZDIKLARIYLA..ÖLE BİR ZAMANDAYIZKİ İLAHİET MEZUNUYUM HOROZ KURBAN OLUR DİYENLERDE VAR ELBETTEKİ OLMAZ ..ONLARA ANCAK ONLAR GİBİ ŞAŞKINLAR İNANIRLAR...
MEHDİ DE KIYAMET ALAMETLERİ İÇİNDE GEÇMEKTE İSA AS DA
Furkan Evren Nezir
SADECE RABBIMIN BILDIRDIKLERINI BILDIRIYORUM,
CUNKU PEYGAMBERDE AYNISINI YAPMISTI,
YINE PEYGAMBER DEMISTIKI EGER BIRISI SIZE BENDEN BIR SOZ NAKLEDERSE ONU KURANA ARZEDIN UYUYORSA ALIN UYMUYORSA O SOZU ALIN ATIN, CUNKU BU AGIZDAN KURANIN HILAFINA SOZ CIKMAZ DEMISTIR.
KURANA BAKIYORUZ,
SIZIN DEDIGINIZ SOZLE CELISIYOR,
BIZDE PEYGAMBERIN DEDIGINI YAPIP KURANA UYMAYAN SOZU ALIP ATIYORUZ.
CUNKU PEYGAMBERIN AGZINDAN KURANIN HILAFINA SOZ CIKMAZ,
elbeteki Hz. İsa yeryüzüne gelecektir..
Mehdi Resul olarak..
hiç düşünmezmisiniz Yahudi milletinin bu azgınlığının sebebini..
onlarki Hz.İsadan önceki Peygamberleri öldürmüş ve Allah tarafından lanete uğramış bir kavimdirler..
Hz İsa ise yahudilerin elinden Allahın lutfuyla kurtulmuş ve göğe çekilmiştir..onun yerine onun benzeri bir yahudi kendi milleti tarafından öldürülmüştür..
buna delil bir çok hadis var ben yalnız birini buraya alıcam..
Deccal'in, Ye'cüc ve Me'cüc'ün çıkması, Güneş'in batıdan doğması, Hz. İsa'nın gökten inmesi ve diğer kıyamet alametleri, sahih haberlerde aktarıldığı üzere, haktır, olacaktır.
kaynak..
İmam-ı Azam Ebu Hanife. Ebu Hanife, Fıkh-ı Ekber adlı son ölümü..
Furkan Evren Nezir
[015.085] [DI] Biz, gökleri, yeri ve her ikisi arasında bulunanları gereğince yarattık. Kıyamet günü şüphesiz gelecektir. O halde yumuşak ve iyi davran.
[018.021] [DI] Böylece, Allah'ın sözünün gerçek olduğunu ve kıyametin kopmasından şüphe edilemeyeceğini bilmeleri için, insanların onları bulmalarını sağladık. Nitekim halk, bunların hakkında çekişip duruyor: «Onların mağaralarının çevresine bir bina kurun» diyorlardı. Oysa, Rableri onları çok iyi bilir. Tartışmayı kazananlar: «Onların mağaralarının çevresinde mutlaka bir mescid kuracağız» dediler.
AYETLERLE HADISLERIMI CARPISTIRIYORSUNUZ,
SIZ BILMIYORMUSUNUZKI PEYGAMER KURANA TERS BIR SOZ SOYLEMEZ.
SELAM VE DUA ILE
efendim hadisi şerif bilginiz hiç yok galiba peygamberiz isanın yer yüzüne tekrar geleceğini bildirmiştir.
Furkan Evren Nezir
KURAN OKUYUN KARDES CUNKU PEYGAMBER KURANIN HILAFINA SOZ SOYLEMEZ.