- 912 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAVAŞIM
Başaramadığım tek dünyalıksın ve sen dünyaya bedelsin gönlümde...
İzle beni,ben senin ardındayım bunu unutma öncelikle nefesim hep ensende, sevgi ardından koşmak değil midir?
Okunmayan şiirler sana yazılacak şiirleri ihtiva edecek al, oku yıllar sonra gördüğünde raflarda,
sana yazıldı onlar; okuması lazım gelen tek insansın ve sevilmesi unutulmamasıda.
Yıllar sonra Allah’ın izniyle karşılaşırsak o zaman göreceksin sevgimi biliyorsun en iç yanımda olduğunu.
Bende kendini arama, sokul; kokun üzerimden, dilim adından, kalbim sevginden yoksun mu bir bak!
Allah’a emanet ol sevgili,dualarımda olacaksın! benim olamazsan muadilim birinin ol sen mutlu olmayı hak eden tek insansın.
Yoktur biliyorum seni en derinlerine saklıycak, hergün çikolatayla eve dönecek, seni karıncadan sakınacak biliyorum ki yoktur.
İstediğinde ara beni istediğinde gel, ne olursa olsun gel, yanımda ol; kanat gerebileyim sana.
Bırak konuşsunlar deli desinler sevene onlar mı yıkacak onlar mı kuşatacak senin kalbini?
Kalbinin Fethi
Yüzlerce kiloluk topları kaldıranlarda da bendeki kan vardı,
kayıkları karada götüren Mehmet’lerde de
Benim olmanı istediğim ilkgün
kuşatılmış bir kalp vardı sende,
kuşatılmış bir Osmanlı Atatürk’ün önünde,
kuşatılmış bir İstanbul Fatih’in önünde,
onlarada güldüler; kimse inanmadı başaracaklarına
iman gücüyle, kalp gücüyle başardılar,
Allah’ın kudreti üzerimde olacak;
Fethedicem kalbini.
sonunda kim mi kazanacak?
Bugün 18 mayıs yarınsa 19 u kalbinin bağımsızlığına savaş açıyorum Cumhuriyetime katıcam benliğini.
Alfabemde sen olacaksın ana dilim senle zenginleşecek.Reformlarıma esin olacaksın, umut ekilecek topraklarında
ve sen her mevsimde açan kardelenim olacaksın.
Gemileri karada yürütmek sevginin işidir gerçekten isteyene çok çalışana nasip olur.
Ben Cettimden aldım cesaretimi sevgini kuşandım düşmanıma.Yıkılır mıyım sandın düşman hatlarında!
Az zamanda çok şey başarmak hevesindeyim.sensiz kalmak endişesindeyim.
Bırak konuşsunlar!
Kısır günlerde Allah’a emanet ol en sevgili.
Levent Bal
Eskişehir
22:06:2007 (22:05)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.