- 941 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
NEREYE BÖYLE
ABD nin peşine düştüğü bor madenleri ne işe yarar;
1- Uzay sanayisinde kullanılır.Füze,Yakıt...
2- Enerji olarak kullanılır; 1 pilin 10 katı kadar enerji verilebilir.
3- Havayı kirletmez.
4- Savaş sanayisinde kullanılır; Yeni tip silahlarda...
5- Sanayinin her alanında kullanılabilir.
Türkiye deki bu bor madeni dünyaya 300 yıl boyunca yetecekmiş.
Petrol bile 100 yıl ancak gitti. ne kadar büyük bir oran 300 yıl.
Bor madenleri dünyanın EN önemli yakıtı demek.
Peki bu bor madenleri nerede bulunur? %76 (yanlış hatırlamıyorsam)
TÜRKİYE mizde bulunur.
Sadece Bor madeni mi ? yine %65-70 oranında sahip olduğumuz
Wolfram madenleri (ki çoğu kapattırılmış durumda) çıkarılmayan bir
sürü elementin Tor ve Neptünyum da (93 atom numaralı) var. Neptünyum radyoaktif bir elementir ve uranyum pillerinin üretiminde kullanılır.
Türkiye’de 127.000 ton rezerv var. Bunun da değeride 9 trilyon $ dır.
(Kaynak:Türk dünyası-İnsan hakları derneği)Toplam borçlarımız 220 milyon dolar.
Toryum
Yüksek sıcaklıklarda magnezyumun direncini artırmak amacıyla alaşımlarda,
1- Elektronik cihazlarda ve aydınlatmada tungsten filamanların kaplanmasında,
2- Yüksek ısıya dayanıklı potaların yapımında,3- Yüksek kaliteli kamera merceklerinde,
4- Nükleer teknolojide kullanılmaktadır.
Türkiye’dekitoplam rezerv yaklaşık 380.000 ton civarındadır.
Çıkarttırılmayan petrol yataklarımız, verimliliği İsrail den almaya
mahkum edildiğimiz ucuz ama kısır (genetiği oynanmış) tohumlar yüzünden
çökmekte olan tarımımız, özellikle ege bölgesinde çıkarılması engellenen
altın yatakları ( ki aynı yöntemle avrupanın göbeğinde 10 un üzerinde
yatak vardır faal olan). Ama kime hizmet ettiği bilinmeyen (?) bir kadın
tarafından ayaklandırılan köylü yüzünden bu madenlerimiz çalışamıyor..
Ve fransa da bu kadına bu işinden dolayı yılın bilmem ne ödülü bile verilmiştir,
Bir Alman vakfı hk. ki araştırma kitabı yayınlandıktan kısa süre sonra öldürülen
Prof.umuz !!!!! vs. vs. saymakla bitmez.
Emperyalist güçlerin ülkemizde oynadığı oyunlar misyonerlik, yahudi milliyetciliği
AB uyum yasaları ülkemizi hem toplumsal hem sosyal hemde hukuksal yönden
çöküntüye doğru sürüklemektedir.
Geçmişte Yugoslavyada yaşanan soykırım ve savaşları Amerikan uçakları ile
bitirildiğini bilinir bütün dünya ( Nato vasıtasıyla )
sadece Kosavadaki 2 amerikan üssünün buluduğu yerler, Kosavanın dünyaca zengin
URANYUM yataklarının 20- 25 km yakınındadır.
Bizler şu anda örnek aldığımızı idda ettiğimiz medeniyet yoksulu toplulukların 30-40 yıl önce yaşadıkları sosyal sorunlara doğru hızla sürükleniyoruz. Her ne kadar olusal güçler büyük bir hızla malum güçlerin eline geçmekte olsa da , güneydoğu doğu anadolu ve güney bölgelerimiz sevr anlaşması gereği anlaşıldığı şekilde (ancak bu sefer bizim yasalarımız gereği) satılmaya başlamış olsa da , bor - neptünyum - gibi gelecek için çok ciddi enerji ve astronomi ye gerekli maden kaynaklarımız tıpkı hayal perest olmakla suçlanan iki yazar kardeşimizin yazdıkları gibi gene aynı topluluğa ait fason şirketlere devredilmekte olsa da Bor, sonra Toryum, Şimdi de Neptünyum. Boşverin.
Şu an dünyada en rahat topluluk biziz herkes canı ne istiyorsa yapabiliyor.
(hırsızlık uğursuzluk, devlet malı yeme vs)
Manevi değerlerimizi hızla yitirerek daha çok dünya zevklerine düşkün ruhsal hazlardan uzak bir topluluk olma yolunda kararlı adımlar atıyoruz. Böyle sadece topluluk olarak yaşarız, Millet ya da Ulus olarak değil. Zaten anladığım kadarı ile artık bir çokları için bu kelimelerin herhangi bir anlamı kalmamıştır yazık...
nereye böyle ?
Sevgilerimle...
Nermin Aydın
YORUMLAR
Sevgili Kardeşim ; işiniz yok mu sizin ? Bu milletin daha önemli sorunları var ?
Kim edepli, kim edepsiz ?
AK mı KARA mı ?
Başımızı örtelim mi , k...ı açalım mı ?
Kim cennetlik, kim cehennemlik ?
Cinler var mıdır, yok mudur ?
Sakız orucu bozar mı ?
Büyü var mıdır ?
Fal çıkar mı ?
vs.vs.vs. zıııttt tren geçti. Topraklar da satıldı, madenler de, petroller de !..
Nerede kalmıştık ? Melekler erkek mi, dişi mi ?
Fikret TEZAL tarafından 6/22/2009 8:27:51 AM zamanında düzenlenmiştir.