- 612 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
77 - İLHAN
Onur BİLGE
İlhan kimdi? Kim olabilirdi? Sadece kapıda karşılaştığımız ve beni izlediğini sandığım gün görmüştüm onu. Aslen Burdurlu ve imam hatip çıkışlı bir tıp öğrencisi olduğundan başka hakkında hiçbir şey bilmiyordum. Birisi bana onu sorsaydı ya da onun hakkında yazacak olsaydım, neler yazabilirdim? Bir düşüneyim... Yüzünü alel acele evden çıkarken yarım yamalak gördüğüm bu genç hakkında sima okuyuculuğu yapayım, bari. Nasılsa sabah oldu. Ezan okunmaya başladı. Acaba o da namaza gidiyor mu? Perdeyi kapatayım ve arkasından bakayım. Kısasa kısas... O bana öyle yapmıyor mu? Ürkütmeden yakalarım evden çıkarsa ve iyice bakarım. Baktığımı görürse yine başını çevirir, saklanır. Oysa hakkında fikir yürütebilmem için en azından yüzünü görmem lazım. Gözleri
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 4
AYNA - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
Üstadem, çok sevdiğim bir arkadaşım
-Birini eleştirirken tost usulünü uygula
demişti. Anlamadım ne olduğun, sordum. dediki
-güzel bulduğun iki davranışının arasına, kötü bulduğun davranışını söyle....
Yazınızı okurken o aklıma geldi. Aşk yazısı diye başlıyorsun okumaya, öylede akıcı ki, birden kendini derslerin arasında buluyorsun. Hem heyecanlandırıyorsunuz hemde bilgilendiriyorsunuz. Gerçek anlatmak istediğinizi tamda yazınızın ortasında buluyorum...Bu teknikten dolayı sizi kutluyorum...SElAM SİZE ÜSTADEM...
Kalbi nasıl atıyorsa, öyle istemsiz yürüyor. Kolları da öylesine sallanıyor, işte.. inanki burada güldüm cok samimi sanki yazmiyorsunuzda konusuyorsunuz.
evet cocuklara anlatmak gerekir.cocuk ne bilsin zikretmenin ne oldugunu.yoksa evet kendi kendine konusuyor sanir hangi cocuk olsa.
anne babaya cok görevler düsüyor aydinlatma bilgilendirme konusunda dini konularinda.seytan evet aklini celer zayif insanin.
ve bazi insanin hakikatten bir bakista ne oldugu anlasiliyor.
sima okuyucularinin oldugunu ilk kez duydum.
gercekten binbir gece öyküsü gibi yazlariniz.
ve insan gercekten yaziyi bitirmeden birakamiyor.
kaleminiz hic tükenmesin.
saygilar sevgiler.
hicbitmez tarafından 6/22/2009 2:57:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
evet, yine keyifle okudugum bir yasanmis hikaye daha.
ve bu hikayede de yok yok sanki, insallah gerekeni kendimize aliriz.
...
orta asya da uygulanan yöntemden bir arkadasimin vesilesiyle haberim oldu ama bunu uygulayip bilmenin acaba faydasimi cok yararimi cok olur, tartisilir bence.
...
bende cok merakliyim ama cekinirdim sormaya kücükken ama sormadanda ögrenilmezki.
ögrenmenin 3 yolu oldugunu okumustum. 1. sorarak. 2. dinleyerek. 3. okuyarak ögrenilir .
...
kalbi bos birakmaya gelmez. dervisin fikri neyse zikride o olur derler ve dogru derler. insallah Yaradani layikiyla zikredenlerden oluruz.
paylasim icin Allah razi olsun ve iyi geceler.
selam ve dua ile kal.