Cennet kokuyorsun baba...
Bu gün rüzgarlar cennet esiyordu mis mis.Eminim ki babacığım bir avuç cennet katmıştı rüzgarlara.Güneşte yakmıyordu.Babam bu ya,Bir tutam serinlik atmıştır üzerine biliyorum.
Babacığım,her gece yüreğine dualar bırakmadan . uyumuyorum.Biliyorum her duamda nefes alıyorsun.Cennet kokuyorsun.
Bu gün babalar günüymüş babam,Bugünmüş.Kimileri babasına gömlek almış,kravat elbise vs. Nasıl da heyecanlı heyecanlı gidiyorlardı vermeye.
Bense yine açtım ellerimi
Kaldırdım rabbime.
Yine bi kaç damla gözyaşımla
Sana yolladım en güzel hediye.
Babam,canım babam.Anamı merak etme.Anlıyorum ki sen her gece evimize geliyorsun.Hep sen varmış gibi hanım hanımcık.Başını dahi açmadı bir kere.Sana hürmeti hala var.Çoğu zaman görürüm ,elinde kaytan bıyıklı resmin için için ağlar.
Canım babam.Susuyorum.Dökülürse içim yere göğe sığmaz.Sanada ulaşır huzursuz olursun.
Merak etme sen nasıl öğrettinse öyle yaşıyor bu oğlun.
Mekanının cennet biliyorum.Hep orda kal.
Toprağın bol olsun babam benim.
Ellerinden öpemiyorum ama toprağından öpüyorum bak baba.
Yetim oğlun…
YORUMLAR
Bilmelisiniz ki, yazınız gözyaşımla okunmuştur.
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.Bu acıyı yaşayanlar anlarlar ancak.Aynı sızı...
Ah babacığım yaşasaydı sırtımda taşısaydım...Babalar gününde aynı hislerleydim gerçi her gün artıyor özlemi.
Bazen babama benzeyen o yaşta kişilerin koşup ellerinden öpmek geliyor içimden o vakit içim acıyor.
Allah anneme daha çok sabır versin ya da annelerimize onlara bir başka zor.
Babaya yazılan ,özlem baba kokan güzel dizelerdi.
Hüzün elbette olacak acımız hep körpe.
Kutlarım güzel yüreğinizi.Rabbim sabır versin ve Annenize ömür.Zira annelerimizde de babamızın kokusuı var..
Saygılarımla dua ile..