MEDYA AMA NE MEDYA...
Yazar niyetine koyduğumuz, az biraz da geri zekalı basın mensublarımız var ama hepsi değil sadece yüzde 50 si... hangisi olduğunuda siz seçin...
Neden diyeceksiniz belkide...
Açıklaması çok basit...
Dün haberleri izliyorum. 3 kanal gezdim.
1 cisinde +18 damgası bulunması mecburi ölüm kalım yaşam savaşı, acındırmak için hastaları çıkarmalar, hertarafı çürümüş adamlar, kırılgan yapılı kemikli çocuklar vesaire...
2 cisinde Allah muhafaza + 30 damgası lazım, hangi manken şarkıcı kimle nerde ne halt etmiş, en ince ayrıntısına kadar gösterdiler, Allahtan araya karartı koydularda donlarının içini görmedik, yarabbi şükür dedik...
3 cü kanala geçtik tam kurtulduk dedik, arkadaşlar hem yargıçlar hem hakimler, gerisi yalan olmuş bir destan. Suçunu bile daha öğrenememiş bir adam daha sadece karakola götürülmüş, sonrasında burnuna bir mikrofon sokulmuş, kaç kişiyi öldürdünüz diye soruyorlar. Sonrasında adam ölen kızın amcası çıkıyor ifade vermeye gelmiş, bir özür bile dilemek yok. Ellerinden gelse 30 35 faili meçhulüde üstüne atacaklar az kaldı.
Sonra haberlere ambargo koyduk. Başka kanalda spor proğramı izliyoruz ki, bir baktım sporcu havada süzülürken kameramanın gözleri sadece kızın bacaklarının arasında, küçük çocukların ağzı ayrıldıki hemde ne ayrılma. Ne diyim sapıkmısın kardeşim dicem adam elimin altında değilki...
Ölümlerden kaçarken, pornoya düştük, kadın bedenini bu kadar ucuz bir nesne gibi göstermek için uğraşan siz sayın basın mensubu, sizlerin işi medyamı yoksa sadece cinayetlerle eğlenmek, gerilim tadında bir film çekmek yada pornoya kaçan hafiften bir film çekmekmidir...
Kendinizi bir sorgulamanızı öneriyorum.. İlliğini cilliğini inceleyeceğinize adam gibi 2 tane uzman koyunda paparazzilik mesleğini icrayı bırakın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.