BABİŞKO'ma =)
Bu mektubum da sanadır baba..Bunca olayın ardından dimdik ayakta çıktın,ne mutlu sana!Üzülmeni istemedim hiç.Seni üzecek herşeyden uzaklaştım baba.Bugünlere gelinceye dek herşeyden seni sakındım,herşeyin üstünde tuttum seni...Çok mutluyduk hani,Sana her zaman umutla,sevgiyle,büyük bir aşkla yazdığım yazıları; şimdi gözyaşlarımla süslüyorum baba...İnan bana böyle olmasını istemedim hiç.Her ne kadar ben haklıyım desem de,ne olursa olsun sen haklısın,haklıydın baba! Dilim lâl olsaydı,tutulsaydı da o sözler çıkmasaydı dudaklarımdan!...
Bu bir isyandır baba,bu bir nefret!Bu gece senin rahatça uyumanı,aklını yormanı,üzülmeni engelleyemediğim için nefret ediyorum kendimden.Sana layık olamadığım,seni ; senin beni sevdiğinden daha fazla sevemediğim,hayallerini gerçekleştiremediğim için tiksiniyorum kendimden..
Daha yolun başındayım baba!Affet cahil,ıssız yüreğimi...Bazen haddimi aşsam da seni çok seviyorum inan bana!Hiçbir şey istediğim gibi olmadı..Hayatımdaki yanlışların hiçbirini sana yakıştıramadım baba..Yüreğim küçük bir çocuk hâLâ..Yürüdüğüm yollar dikenLi,canım yanıyor baba! Cahilim daha küçücüğüm baksana.....Seni üzdüğümü anladığımda yüzüne gülümsesem de içim kan ağlıyor baba..Çok korkuyorum olur da , bir gün hayat olmadık yerde seni benden,bizden alır diye..
Ve bugün..Yaptığım yapacağım tüm hatalarım için özür diliyorum senden.Sana yakıştıramadığım şeyleri yapmaktan korkuyorum..Ama sana söz veriyorum baba! Bu son olacak inan bana!..
Belki bu mektup büyük bir güven oluşturacak sende,belki de birkaç damla gözyaşı olup akıp gidecek gözlerinden.Bilmiyorum bir anlamı olur mu ama nefret edıyorum seni üzen herşeyden!Kendimden....Ve yine söylüyorum sana.Hatalarım çok olsa da,’’SENİ SEVİYORUM’’ inadına...
Şuan gözyaşları süzülsün istemiyorum gözlerinden.Biliyorum ki üzülüyorsun yine.Fakat şimdi şunu istiyorum senden!
İlk gülümsediğin gibi,tekrar gülümsemeni istiyorum bana..Bu hayatın yalan olmasına karşılık,ilk sevdiğin gibi sev istiyorum yine...Bu satırlar;
--hâLâ minicik olan ve senin için hiç büyümeyecek olan kızından armağandır sana!..Dikenlerle dolu bu yolda,el ele,adım adım,cesurca yürüyebilmek dileğiyle!!..
Yüreğimle!!!......
=babalar günün kutlu olsun canım babam!SENİ ÇOOOKK SEVİYORUM=).. =