- 625 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BU BİR BİLDİRİDİR
Ey bu topraklarda nefes alıp veren, bu topraklarda karnını doyuran arkadaşım!
Bu seslenişim sana…
Uyan artık yattığın bu karabasan uykudan…
Kalk ayağa silkin ve kendine gel…
Bak…
Sen daha rahat yaşayasın diye, sen daha rahat nefes alıp veresin diye her gün kaç tane askerimizin şehit haberi geliyor…
Kimisi arkasında yaşlı anasını kimisi 15 aylık evladını kimisi canından çok sevdiği eşini vatan sevgisinden dolayı gözünü kırpmadan bırakıp ateşe atılıyor, kendisini kör mermilerin önüne tereddüt dahi etmeden atıyor…
Senin yurdunu bölmek isteyen, seni evinden etmek isteyen namussuza aman vermiyor…
Bu uğurda, gerekirse ‘vatan sağ olsun’ diyerek canını vermekten çekinmiyor…
Ömrünün ilkbaharında şehit olmayı, gazi olmayı göze alıyor…
Ne için?
Vatanı milleti dini namusu için…
Peki, sen ne yapıyorsun?
Sıcak yatağında sırtın pek karnın tok mışıl mışıl uyuyorsun…
O da yetmiyor ülken üzerinde oynanan oyunlara karşı da sesini çıkarmayıp ayakta da uyuyorsun…
Korkuyorsun belki…
Ama…
Sen korkarsan ben korkarsam o korkarsa kim koruyacak vatanı…
Vatan sadece dilden korunmuyor güzel kardeşim benim…
Aynı zamanda yürekten de korumak gerekiyor vatan dediğimiz mukaddes topraklarımızı…
Kahramanlarımıza maddi manevi destek olmamız gerekiyor…
Toplumsal olarak sessiz kalmamalıyız…
Her gün vatan evlatlarını kahraman askerlerimizi şerefsizce öldürenlere karşı her yerde, her platformda sesimizi çıkarmamız gerekmektedir…
En azından bunu yapabilmemiz lazım…
Çünkü vatan sadece sınırdakiler tarafından korunmaz; tüm yurttaşlar tarafından tüm yurtta korunur…
Güneydoğu`da şehit olan senin de evladın olabilir, sen de olabilirsin, ben de olabilirim…
Artık kendimize gelelim… Bu `PKK pisliği’ni el birliğiyle ortadan kaldırmak için büyük küçük yardım yaparak maddi manevi her şekilde savaşalım…
Psikolojik ve siyasi alanda da savaşalım...
Onlara aman verdirmeyelim…
Bunun için Kürt kökenli vatandaşlarıma da sesleniyorum…
Sen de suskun kalma…
Gel sen de PKK nın seni temsil etmediğini, terör örgütü olduğunu, haksız yere kan döktüğünü yüksek sesle dillendir…
Unutma ki sen de bu ülkeden ekmek yiyorsun bu ülkenin olanaklarıyla yaşamını sürdürüyorsun…
Ekmek yediğin kapıya ihanet eden kişi durumuna düşme…
Bu ülke vatandaşları onca sene sizinle yan yana oturmuş, yaşamış, aynı sofrada yemek yemiş…
Haydi, etnik ayrımcılık yaparak bizi bölmeye kalkan dış güçlere, gizli ellere fırsat verme…
Sağduyulu olmak her zaman için faydalıdır unutma…
Son sözüm…
Sözüm ona bazı aydınlarımıza...
Sakın ola ki ödül uğruna, şan ve şöhret uğruna asla kendini ve vatanını satma...
Satarsan şayet seni aydın yapan o el, senin kuvvet aldığın o güçler, gün gelir seni aşağıya indirir...
Aynı şey dışa güdümlü siyasetçilerimiz ile dışa hizmet eden vatandaşlarımız için de geçerli….