- 1274 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ENGELLİ ÇOCUKLAR ADINA
Hayat!Nedir sana göre hayat benliğim?Yalnızlık mı?Yoksa gözyaşı mı?Çaresizlik mi?Sonu olmayan çıkmazlar mı?Benim için hayat hiçbirşey.Sulabnmak için yaşayan ama sulanamayacağını bilen ömrünün baharını yağmura duyduğu hasretle geçiren sararmış bir çiçek.Belki de -bırakın yere düştüğünde ağlamayı- havada uçan kuşu dahi gördüğünde gözyaşı döken iki çift göz.Hayat bomboş hayallerle dolu bir çöp tenekesi ve biz bu çöp tenekesinden kendimize yiyecek arayan canlılarız.insan diye adlandırılan yaşımız 15 iken ruhumuz 75 olan masum engelli çocuklarız...
YORUMLAR
şükür Allaha sağlıkla ilgili bir sorunm yok.bu yazıyı yazarken kendimi bi özürlü çocuğun yerine koyarak yazdm kısa bi yazı evet ama inanın ki bu yazının her kelimesinin arasında sıkışmış gözyaşları duruyor kime söylendiği belli olmayan yakarışlar duruyor hayat güzel diyorsunz henz 15 yaşındaym ve görüyorm ki ne kadar gzl şey yaşarsak yaşayalm bazen öyle şeyler oluyorki tamam herşey bitmiştir gözümde dersnz hayat sıkıcıdr ve o ana kadr gzl birşey yaşamadğnızı söylersinz.küçük kötülükler kocaman güzelliklern üstünü örtüyor.sizi bilmem ama hayatı seveceğimi düşünemiyorm...size mutluluklar dilrm
mmehtap sarı tarafından 6/21/2009 11:40:35 PM zamanında düzenlenmiştir.
yazı etkileyiciydi..kızım var adı buse..16 yasında mikrosefali,gelişme geriliği tanısı ile tedavi edilmekte.konusamıyo.ağır zihinsel bir durum var..yureyemez ken adım atmasını öğrettik beraber herkes ama öğretmeni annesi ben arkları arklarının aileleri,sonra kontak kurmayı öğrendik..baba anne mama bu kelimelerini cıkartıyo şimdilik..ben onu cok seviyorum.en cok ta gülümsemesini bu dünyaya..o internet kullanamıyo klavye de yazamıyo,kendi ihtiyaclarını gideremiyor orneğin..ama dünyaya gülmeyi becerebiliyo..şimdi biraz daha gayret cocuklar.karamsarlığı atın lütfen üstünüzden..hayata yeniden bir kez daha tebessüm edin..sevmeye calısın herseyinizi..sevgileimle..sağlıklı ve nese içinde kalın olur mu..