....
.....
YORUMLAR
Hayırlı olsun diyelim. Size de teşekkürler sayın Toynak, bir vefa örneği gösterip bizlere duyurduğunuz için.Bence sitede kitabı olan arkadaşların kitapları ve adları duyrulmalı ki, herkes bilip destek olsun ve keyifle okusun.
Yazınız da çok güzeldi..Sizi de tebrik ediyorum..
Sevgili Koca Yürekli Dost,
Şiir bir sürükleniş miydi?
Bu, itirazlara, bir karşı koyuştu. Bir amaç vardı. Kendimce mukaddesti,
Şiirdi.
Şiire dair ne varsa…
Şiir aşktı, erişilmezdi… Çırpınıştı zaman zaman… Yok oluştu.
Acımı kaynatan, derinlerdeki mahremi kışkırtan, sırlarımı deşifre edendi.
Korkularımı korkutan bir gizemdi.
Şiir bir başkaldırıydı, Vasata, tek düzeliğe…
Şiir heyecandı, Yeni bir başlangıç soluktu… Kayboluştu, yeniden doğan… Renkti cıvıl cıvıl.
Şiir sınırsızdı, uçsuz bucaksız.
Şiir erdemdi,
Şiir ruhtu.
Şiir var olmaktı.
Şiir başka dünyaları keşfetme yolculuğuydu en çok da.
Şiir benim için çok önemli, bu sebep ten çok okurum ve en önemlisi insanları dinlerim. Öğretmen ve üç çocuk annesi olmamın bunda etkisi çoktur eminim.
Dil olarak gelenekten beslenirken evrensel değerleri gözden kaçırmamaya gayret ederim. Bunda mutlaka birçok dil bilmemin etkisi vardır.
Türk insanını tanıyorum, onları seviyorum. Bu mükemmel ve koskocaman coğrafyanın, kültürün hatta medeniyetin bir parçası olmaktan gurur duyuyorum.
Anı yaşaya çalışan biriyim, sevincimi de öfkemi de anında gösteririm.
Şiir çok önemli evet; ama ihtiraslarım yoktur, insan onuru ve dostluk benim için daha önemlidir. Sanırım bu nu da yansıtabilmişim ki o kadar çok dost istedi ki kitabımı hatta tanımadığım sevgili dostlar istediler ki şaşırdım kaldım. Bu çok sevindirici tabii ki. En güzel mutlulukmuş, Allah herkese nasip etsin.
Sen de mükemmel bir dostsun evet yüz yüze görüşmesek de ama bunu hep hissettirdin. Edebiyat defterinden tanıdığım pek çok dostum gibi.
Kitabın çıkmasında ve tanıtımında emeği geçen bütün dostlarıma senin nezdinde teşekkür ederim.
Saygılar/selam ve dua ile
Aşk iki kişiliktir
İki kişinin bildiği sır değildir
Halbuki ben üçüncü sır yazıyorum
Aşka âşık her dem bu yüreği gel de sustur yar
Sen olmadan günlerim gecelerim boştur yar
----------------------------------------------------------
güzel bri yazı aşkı çok güzel nalatmışsınız saygılar sunarım efendım yüreğinize saglık tum mutluluklar sizinle olsun
Sevgili Toynak
Güzel İnsan, güzel dost. Edebiyat adına, dostluk adına, bu yazını aldım başucuma koydum. Hep böyle kal.
Sevgili Selma öğretmenim
Ben 61 yaşında bir yaşam öğrencisiyim. Büyük kızım da bir öğretmen. Duruşunuzu ve şiirinizi çok sevdim.
Sanatınız ve emeğiniz karşısında eğiliyorum. Selam ve Saygılarımı lütfen kabul edin.