Sana Yanarım 15
*Sensiz günlere inat, ben ısrarla bendeki, bana aıt olan "seni" istiyorum.
Bir bahara uyandı yüreğim yeniden hayalinle.... koca bir Kış döngüsünden arta kalan hüzünlere sarıp da bıraktığın yüreğimle...
Ayrılığın, vuslata kilit oluşturan bulmacasına yenik düşsemde, seni bulduğum, sana gülümsediğim yerdeyim gün be gün hayalimde...
Şimdi, bir tutam umudun, ardı sıra dizilen senli olan bütün sahnelerimin her noktasını ezberlediğim yörüngedeyim...
Ben seni haricimde boşuna arıyorum... nasılda unutmuşum, sen halen koyduğum yerde, yüreğimdesin biliyorum...
Hasretin bütünlüğünde kaybolan dünlerimin, seninle, duygularımın tümüyle yoğun olduğum dönemlerin birindeyim...
Isınamam, sensizliğe direnmekle mesgulüm, artık sensiz düşlerden uyanmak istiyorum... yaşanmışlardan arta kalmış zerrelerimle tutunuyorum arzuladığım senli geleceğime.
Seninle dop dolu olan sabahların, keyif veren hatırasına dayanıyorum... geleceği tospembe zincire vurup, seni sayıkladığım sevdamla, hakkımdır diye seni istiyorum...
Gelişin "belkilere" abone de olsa, onca varlığın içinde kaybolsada sözcükler, her anımda titreyen bir sevda ile yolunu beklemekteyim.
Şu an benden uzak olsan da, kendime tuzak ettiğim sabırsızlığımla yenik düştüğüm sevdamın, hayallede olsa, kavuşma arefesindeyim...
Her geçen günün ardından, zamana inat ederek yüreğimde büyüttüğüm, sevmeye bile kıyamadığım sevdam, halen sana yanarım nerdesin?
*Kavuşmak tek büyük arzumdur ve bekliyorum. Bitsin, yetsin bu ceza diye "sana" yalvarıyorum... (devamı gelecek)
____
Şahinde Hülya Kahraman / 20.6.2009
YORUMLAR
Şu an benden uzak olsan da, kendime tuzak ettiğim sabırsızlığıma yenik düştüğüm sevdamın, hayallede olsa, kavuşma arefesindeyim.
çok çok güzel bir yazı düşmüş sevdalı yürekten sayfaya...
yazı dedim kusura bakmayın, bu tam bir mensur şiir olmuş...
ilk bakışta her ne kadar düz yazı gibi görünse de
anlatım olarak şiirsel....yani mensur şiir...
kutlarım efendim....selamlar...