ADAM GİBİ SEVMEK
SEVDİN Mİ ADAM GİBİ SEVECEKSİN……
Sevdinmi adam gibi seveceksin…
Sevgin anlam katmalı yaşadıklarına.Neyi, kimi, ne zaman, nasıl sevdiğin önemli değil.
Evini mi sevdin? Adam gibi seveceksin. Eşyalarına öyle bir dokunacaksın ki; özlemini çekmeli tekrar dokunmalarının. Duvarlarıyla muhabbet etmeli, uzun uzun.Olur ya ayrılığın ardından tekrar döndüğünde, sana gülümsemelerini görebilmelisin.Musluktan akansuyu, harcadığın elektiriği bir gün bitecekmiş gibi tüketmelisin...Evine gelen misafirini son gelişiymiş gibi ağırlayacaksın.Açarken bulaşık makinenin kapağını, ışıldayan bardak ve tabaklara hayranlık duyacaksın,tebessüm edeceksin.Sevdinmi adam gibi seveceksin….
Evindeki halının ayaklarını özlediğini fark edip, yalın ayak basacaksın üzerine.Özgürlüğünü ilan edişine tanık olmalı, aldığın kilolara inat uçarcasına gezindirdiğini hissetmelisin,sevdinmi adam gibi sevmelisin…
Sevdinmi dostunu adam gibi seveceksin…Bir bakışınla hücrelerinde tura çıktığını hissettireceksin.Üzüntüsü varmış, kederliymiş ne çıkar, yarısının sende olduğunu bilecek ya…
Sevdinmi yar’ini adam gibi seveceksin...Ayrılığında kendinden çok onu düşüneceksin..Gözündeki bir damla yaşı okyanus edip kendini boğacaksın.Maddenin tüm ısrarlarına inat sokmayacaksın arana, yar’inle….Gerektiğinde dünyaları harcayacaksın bir bakışına..Gülüşü baharı,ağlaması kışı yaşatmalı..Sevdinmi adam gibi sevmeli…
Sevdinmi adam gibi seveceksin…
SEVDİNMİ ADAM GİBİ SEVECEKSİN……
19/12/2008-nilkurt
YORUMLAR
SAÇININ TELİNE DUNYALARI YAKACAKSIN
BEN VARIM KIYAMAM DEYİP SARACAKSIN
CANDAN ÜSTÜN TUTACAKSIN
BİR DAMLA GÖZYAŞINDA YÜREĞİNİ VERMEYE HAZIR OLACAKSIN
OMZU,DAĞI .NEFESİ TADI ,TUZU ............
OLSUN DIYE DEĞİL ONSUZ OLAMAYICAK DİYE ONLA OLACAKSIN.....
SEVDAM DEYİP SAHIP ÇIKACAK YERİ GELDĞİNDE GEMİLERİ YAKACAKSIN.........
AHHH AHHH DEDİRTTİ GÜZEL DİZELERİNİZ KUTLARIM.
ADAM GIBI SEVMEK.............SEVEBİLENLER NASIP ETSİN RABBIM.........
SEVGİLER......................
sevginiin sevebilme tarafı cok güzel olmus.yureğine sağlık.gözlerde sevgi yokmudur ilk önce,nereye baksa o komutla bakmaz mı örneğin..sonra beyine gönderdiği resimdeki durumla alakalı değişmaz mi yuzumuz kirpiğimiz yada yanaktaki tebessüm kırmızısı...işte bu yuzden gözlerden baslamalıyız sevmeye..onu alıstırmalıyız herseye..o sevebilmeli o gülmeli o nefret etmemeli ve inat olmamalı o istemeli o arzulamalı..tebrikler.sevgi ile kalın lütfen..
Evet her kelimesine katıldığım bir yazı okudum kutlarım
Adam gibi sevebilmek içinde adam olmak gerekiyor tabiki
Adam olmak derken vicdanlı ve akıllı insandan bahsediyorum
Vicdanı olmayan zalim, aklı olmayan da ahmaktır asla seevemez bunlar.Kendisinden başka hiç bir şeyi sevmezler sevemezler
Şahsen benim ölçüm akıl ve vicdan ararım karşımdakinde