jet ahmet & mehtap
Ankara nın merkezden uzak en güzel ilçelerinden gölbaşı nda yaşayan jet ahmet ve jet ahmet in sevdiği mehtap ın aşk hikayesini paylaşacağız varın siz de dinleyin;
Jet Ahmet; uzun boylu, ela gözlü, kıvırcık saçlı, kara kaşlı, esmer yakışıklı efendi kendi halinde yaşayan sewimli biridir. Jet Ahmet büyükleri tarafından çok sevilen, saygılı ağırbaşlı kişiliği vardır…
Jet lakabını ona hocası takmıştır. Verilen ödevlerini hemen yapmakta çalışkan, her işinde başarılı dır. Ahmet de hızlı olduğundan jet Ahmet ona yakışmıştır.
Gün gelir Ahmet büyür askere gider. Vatani görevinin acemilik dönemi sona erer ve komutanlarının izni ile gölbaşına anasını babasını ziyarete gelir. Babası ahmeti karşılar: ‘ooo jet oğlum yine jet gibi geldin’ der… Ahmet sevinçli bir şekilde eve gelirken yeni komşularını görür ve sorar:
Ahmet : ‘baba bunlar da kim’ diyerek merakla sorar
Baba : ‘yeni komşularımız, iki kişiler ana kız burada oturuyorlar asiye hanım ve kızı mehtap’ der babası
Jet Ahmet mehtap ı görünce yavaşlar babası eve geç kaldıklarını söyler ama jet Ahmet ın ayakları yere basmamaktadır adımlarını yavaş yavaş atar yürüyemez nefesi kesilir. Babasının ikinci ikazına kulak vererek eve doğru ilerlemektedirler. Anası ile sarılır hasret giderirler ve Ahmet dışarı çıkar aklı mehtap dadır gözü de evlerindedir…
Bahçelerinde ağacın gölgesinde oturan Ahmet cigarasını yakar ve düşünmeye başlar bir yol bulup da mehtapla tanışmak için.
Ertesi gün olur mehtap ın annesi gelir , evlerinin suyu patlamıştır. Ahmet in bababsı evde yoktur ve ahmetin annesi ahmete ‘oğlum asiye hanımların evinin suyu patlamış bakıver’ der.
Ahmet sevinçle ‘tabii ne demek bakarım’ der.Su işini halleden Ahmetle asiye hanım iyice tanışmıştır ve asiye hanım balkonda oturup kahve içmesini söyler Ahmet e ama Ahmet in aklı mehtap da dır.Mehtap kahve tepsisini uzatır ve göz göze gelir Ahmet ile mehtap. Asiye hanım durumu anlamıştı. Olacakları aklından geçirdikden sonra tatlı bir gülümseme ile gel otur mehtap diyerek başlarlar muhabbete Ahmet in hayatından ve askerliğe gelir konu izne gelen Ahmet için askerlik geçmeyecek olur ve düşünür de düşünür.
Günler geçmekde halen baş başa mehtap ile konuşamamıştır Ahmet.Evlerinin biraz yukarısına pınardan su doldurmaya giden mehtap su doldururken Ahmet i görür ve Ahmet yardım eder misin şu suları taşıyalım… derken birbirlerinden hoşlanan Ahmet ile mehtap isimlerini kalblerine kazımışlardır ve artık sevdalanmışlardır…
Gün gelir Ahmet askere döner vatani görevine bıraktığı yerden başlar…
Yeni görev yeri şemdinlidi… günler geçmek bilmez …
Bir akşam çatışmaya giden Ahmet şehit olmuşdur. Yürekler yanar Ahmet in evine kor düşer,Ahmet in anası feryat figan içinde; babası yıkıkdır. Mehtap olayı öğrenir ve yıkılır hasret yerini sonsuz ayrılığa bırakmışdır. Mehtap çıldırmışdır ve ağlarken bi anda susar ve hayaller görmeye başlar ‘ahmet gel otur ne yapıyosun aşkım… sana şehit oldu dediler bende çok ağladım’ annesi durumu şaşkınlıkla izlemek dedir.
Ve aşk bitmemişdir bitmeyecekdir…
YORUMLAR
değişik bir çalışma olmuş..önce jet ahmeti tanıdık.suyu patlayan evden,pınardan su dolduran kız ve aşk..sonunda şehitlik ve kızın o şokla hayal görmesi...asiye hanımın farkındalığı da ilgi çekici.
yani toplamında;eğitici olmuş..emeğinize sağlık!
Güçlü kaleminiz var.
yağmurca tarafından 6/19/2009 4:29:23 PM zamanında düzenlenmiştir.