- 786 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
!!!BEN AŞK DEYİNCE İŞTE BUNLARI ANLIYORUM !!!..
Hayatta aşkı bulmak çok zordur..
Peki öyleyse doğru aşkı bulduğuna inandığın zaman, asla aşkın peşini bırakmayacaksın şartlar ne şekilde olursa olsun, sarılacaksın sıkı-sıkı asla bırakmayacaksın peşini,sana bu aşkı yaşatan kişiye de sonsuz saygı duyacaksın.Aşkı düşündüğünde bedenini saran o sıcaklığı hissedeceksin ve onsuz zaman geçirmenin ne kadar zor olduğunu anlayacaksın..
Aşkı düşündüğünde uykuların kaçacak artık, eskisi kadar güzel rüyalar görmeyeceksin sadece aşkı görmek isteyeceksin rüyaların d;
Aşkı düşündüğünde yutkunamayacaksın asla, canın hiçbir şeyi ya da herhangi bir kimseyi istemeyecek, sadece ama sadece onu isteyeceksin.. Özlem tutkusu saracak bedenini aşk ateşi ile alev alev yanacaksın ansızın,onun yokluğunu düşündükçe çıldıracak onsuz nasıl yaşayacağını ve ayrılığı düşündükçe daha da ağır gelmeye başlayacak,aşk artık yerinden kalkmaz bir ağırlığa sahiptir.
Aşk-ı aklından çıkarmadıkça düşünemeyecek, ağlayamayacaksın.. Seni seviyorum demek yetmeyecek artık onu yüreğinle ve gözlerinle söyleyeceksin o kimseye söyleyemediğin iki kelimeyi seni seviyorum dediğini ancak onun gözlerine baktığında anlayacaksın..
Onunla birlikteyken unutacaksın dünyayı sadece ona ait olacaksın, oda sana ait olacak tabi ki birbirinizden başka hiçbir şeyin önemi olmayacak artık onu yani AŞK-I hissettiğin de yüreğin deli gibi çarpmaya başlayacak , nefes-nefese kalacaksın onun hızına yetişemediğin için, sanma ki seni peşinden koşturduğu için o yorulmayacak , en az senin kadar yorgun düşecek; aşk sana ne kadar uzak olursa olsun, bir tek gün bile onu bırakmayacaksın senin yanın da olmasa bile..
İşte benim aklıma aşk deyince bunlar geliyor ,yani ben aşktan bu kadar anlıyorum ve biliyorum ki baktığım her yerde onu göreceğim artık ben göremesem de o hep benimle birlikte olacak…
Özgürce yaşamak isteyeceksin aşkı doya-doya isteyerek yaşamalısın aşkı, unutma ki sıradan bir şey değil aşk kaçağı değil , aşk mahkumu olmalısın affı olmayacak aşkın unutma artık,bırakmalısın tedirgin olmayı içindeki korkuyu, ne varsa kurtulacaksın tüm kötü düşüncelerden aslında benim anlayamadığım o kadar çok şey var ki örneğin aşk neden vardı ki ansızın yürekler girer ve o yüreklere bazen acı bazen de mutluluk verirdi.
Bence aslında aşkı tuhaf kılan kaybedildiği zaman bulamayacağını bile-bile aramak mı yoksa asla vazgeçemeyeceğin bir alışkanlık haline gelmesinden korkmak mıdır?
Aslında ayrılık olmasaydı hayattaki her şey çok daha güzel olacaktı eminim ama ayrılık hüzün, mutluluk, keder ,sevinç,üzüntü kısacası her şey bizim için vardı. Kimse bilemez aşk neden vardır. Ama bence her şeye rağmen hayat AŞKI yaşadığın kadardır….
EREN ŞENAY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.