Ayn, Şın ve Kaf
Bugün her zamankiden daha güzeldin. Sanki benim içindi bu güzelliğin. Öyle dokunaklı, öyle zarif ve öyle kibardın ki. Bunları yazarken derin nefesler alamaya başladım, nedenini inan bende bilmiyorum. Konuşmanı saatlerce ama saatlerce kesmeden dinledim. Ne kadar da güzel konuşuyordun.
Bugün seni üzdüm galiba; çünkü ilk defa gözlerin doldu ve yaş gördüm o çocuksu gözlerinde. Benim de yüreğim burkuldu seni öyle görünce. Âşık mı oluyorum, bilmiyorum ama Seni düşününce heyecanlanıyorum. Susmak, sadece susmak istiyorum, yanımda olmanı istiyorum, elini tutmayı ve gözlerinin içine bakmayı istiyorum kaçırmamacasına. AŞK her halde bu olsa gerek, baksana anlatamıyorum bile. Kelimelere dökmek o kadar saçma geliyor ki. Yalnızca ama yalnızca Seni istiyorum, Seni.
Kokunu yüreğimde saklıyorum en derinde, merak etme kimse alamaz onu oradan ve kimse giremez oraya kokun uçup gitmeden. Her şeyi bırakıp gitmek istiyor insan bu durumda. Sadece Sevdiği kişiyle olmak ve hayata bir çelme takmak istiyor. Kuşlar gibi kanat çırpmak istiyor göklere, çocuklar kadar şen olmak istiyor, anla Sevdiğim AŞK’ı yaşamak istiyor bu beden.
Bir çiçek olsaydım, papatya olurdum. Sen gelip yapraklarımdan seviyor sevmiyor diye yapıp her seferinde seviyor bulman için.
Bir kuş olsaydım, tavus kuşu olmak isterdim beni saatlerce izlemen için,
Bir nehir olsaydım, Nil olurdum her daim AŞK’ımızı beslemek için,
Bir bulut olsaydım, Kümülüs olurdum sana en güzel gölgeliği sunmak için,
Bir gezegen olsaydım, Venüs olurdum yüreğinde yaşamak için,
Bir ağaç olsaydım, çınar olurdum Seninle baki olmak için.
Âşık insan yazamıyormuş bunu şimdi anladım. AŞK yaşanmak için varmış, geresi bir avuç dolusu yalanmış. AŞK varken kelimelerin ne anlamı varmış. Yaşam boyu hayat dolarmış içine ecelin. Eskiden bir Âşık varmış güzel yazılar yazarmış. Âşık bugün AŞK’a tutulmuş lal olmuş. Gökten üç harf düşmüş Ayn, Şın ve Kaf. Bu da bu yazıya başlık olmuş.
Yalnızca sana Sevgilim.
Fatih Mehmet Mirza
04.03.2009
www.seniarayansesim.com
YORUMLAR
HOŞ BİR YAZI OLMUŞ.AŞK KELİMESİ NERDEN GELİR BİLİR MİSİNİZ?ARAPÇA AŞEKADAN SARMAŞIK DEMEK.NASIL SARMAŞIK TUTUNDUĞU BİTKİYİ ZAMANLA SARARTIYORSA AŞTA MEFTUNU OLDUĞU KİŞİYE AYNISINI YAPIYOR.ÇOK ŞANSLISINIZ PAHA BİÇİLMEZ HİSLER HİSSETTİĞİNİZ.
SEVGİYLE KALIN
ŞÜKRAN