BİR DELİNİN SAÇMALAMALARI(BEN DELİ DEĞİLİM)
BEN BİR ÖLÜ YIKAYICISIYIM....
ÖLÜLERİ YIKADIKÇA ANLARIM HAYATIN ANLAMINI.BAZEN ON DÖRDÜNDE TAZECİK BİR FİDANDIR YIKADIĞIM,BAZENSE YÜZ ONDÖRDÜNDE YAŞAMA REKORU KIRACAKKKEN KIRILAN KOCA BİR DAL.......
BEN BİR ÖLÜ YIKAYICISIYIM...
HERKESE TAVSİYE EDERİM BU MESLEĞİ.EN İYİ ÖLÜLER ANLATIR YAŞAMAYI....
YALAN SÖYLEDİM.BEN ÖLÜ YIKAYICISI FİLAN DEĞİLİM.İÇİMDEKİ ÖLÜLERİ YIKARIM BOYUNA,YAŞAMDAKİ ÖLÜLERİ DEĞİL.ÇOK DA FARKLI DEĞİL ASLINDA.İKİSİ DE TEMİZLİYOR İŞTE.İŞTE ÖYLE HERŞEY BÖYLE...GERİSİNİ SEN SÖYLE.SÖYLEMİYOR MUSUN?SÖYLE!SÖYLE!ÖLÜRSEN SENİ BEDAVA YIKARIM.
SAHİ ÖLÜ YIKAYICILAR KAÇ PARA ALIYOR?ÖLMEDEN YAŞAR MIYIM BU MESLEKTE?KİMBİLİR?SORMAK LAZIM.SORARIZ ÖLMEZSEK EĞER.ÖLÜRSEK DE.....O ZAMAN ÖNEMLİ DEĞİL.ÖLMÜŞSE BİRİ....................................BİRİ ÖL...................ÖLDÜ BİRİ..................BİRİ........................
BU KADAR........
YORUMLAR
ölmeden ölümü düşünerek ölmüşcesine düşünmek ve artık hayata veda etmiş gibi davranarak yaşamı bilmek sevmek kıymetini anlamak vede yapacaklarını hemen yapmaya çalışmak pişmanlıklarının biraz olsun gölgelemek ve bidaha hatırlamamak için gereğini yapmak...
çok teşekürler beni bile şimdiden düşündürdün böyle...
başarılar