YORUMLAR
Aile bağları o kadar güzel ki bunu yaşamayan erkek e kadın
Mutlu mesut yaşayan aileleri parçalamaya başlarlar.
çocuklara asla acımazlar,kendi evlatlarına bile acımazlar.
Olanda çocuklara olur.Bunları çevremde gördüm.Hatta ailemi parçalamak isteyenler var Allaha hamd olsun ki buna
izin vermiyorum.'25 yaşında bekarım elimde geldiği kadar
ailemin dağılmasına izin vermeyeceğim.Evlensem bile yine
gözüm ailemin üzernde olacak onları herşeye karşı koruyacağım .Ailemi koruyacağım gibi yuvamı da koruyacağım
kutlarım güzel bır yazı ve de konu.bence bütün suç kadınlarınnn.bır bayanın kendi hemcinsine zarar vermesi çok kötü.bir saniye düşünüp kendisini diğerinin yerine koyarak düşünmesi yeter sanırım.çünkü sonuçta bir taraf çalınmış zamanlar ,diğer taraf üzüntü stres sonuçta parcalanmış aıleleler arada kaybolmuş cocuklar oluyor.hanımlar dıkkattt dıyorum.buda benım fikrim ve düşündüklerim tabiki.ailenin kutsallığına ınanıyorum çünkü.elinize yureğinize kaleminize sağlıkkkk
Kendisine hakim olamayan birle yetinmeyen evet kibarcasını söyledim .
Dilimde kalbimde diğerlerini söylemeyi elvermedi .
Yuvası yıkılanları gördükçe helede ağlayan çocukları babamız bıraktı şurda şunla denen evliyken evini başkası için terkeden yavrularını eşini bırakan Kadın olsun, erkek olsun gitgide artmakta..
Çocukların günahı ne..
.Onlardan alınıp başkalarına aktarılan onca mal mülk .
Evladı 1lokmaya muhtaçken bunlar üzüyor beni..
Yaşam sadece eğlencemi..
İnsanlar boşunamı yaratıldı .
Hayır başı boş değildir boşunada yaratılmadık..
Bilmem bu aldatmalar bozulan düzen düzelir mi ?
Ama karşılıkla saygı sevgi azda hoşgörü karşıdakini olduğu gibi kabul edersek .
Hiç kimse mükemmel değildir. Nice yuvalar kurtulur..
Evli yada bekar birkez sever adamgibi bence ,gözüde dışarda olmaz .
Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için ...
Çapkın sözü, biraz kibar ve hafifletici kalıyor tacizciler için.
Kendisine helal olmayan birine bakmak çapkınlık mı ?
Nefs her yerde her zaman dikkat edilecek bir düşmandır.
Evli bekar ne fark eder.Her insan nefs taşımıyor mu?
Eğitimsiz ve Ahlaksız nefs kadar çirkin olan ne var ki?
Düşündüren konuydu..
Kutlarım.
hüzünlüşarkım tarafından 6/18/2009 5:28:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çapkınlar, hovardalar, zamparalar çok kişi tarafından aynı zannedilirler fakat aynı manayı taşımazlar.
Çapkınlar, karşı cinsle civelek sohbetleri seven, karşı cins tarafından beğenilmekten çok zevk alan fingirdek ruhlu kadın veya erkeklerdir.Bekardırlar ve bekarlara takılırlar.
Hovardalar ise karşı cinse para yedirmezler tam tersi paralarını yerler.Evli dul farketmez onlar için.
Zamparalar ise yaşı geçmiş fakat para veya makamlarını peşkeş çekerek taze genç kız veya evli genç kadın peşinde koşarlar.Kadınlarınada rastlanır bu zamparaların.
Ama üzüntü duyduğum bir şeyi yazmak isterim ailesine bağlı eşine sadık kadın veya erkeklere hep salak gözüyle bakılır.Eline ne fırsatlar geçiyor salağın ama hiç bakmıyor tarzında dedikoduları yapılır.