HOŞÇAKAL SEVGİLİ
BU SENDEN İLK GİDİŞİM SEVGİLİ...
İLK KAÇIŞIM...
TANIMADIĞIM YÜZLERLE BİLMEDİĞİM BİR ŞEHİRE HAYALLLERİMİ DE ALARAK KAÇIYORUM.
GÜNLERİMİ GECELERİME KATARAK BEKLEDİĞİM, YÜZÜNÜ BİR KERE GÖREBİLMEK İÇİN CANIMI VEREBİLCEĞİM SEVDİĞİMİ,SENİ, ARDIMDA BIRAKARAK GİDİYORUM...
BİLMİYORUM;GİDİŞİM BELKİ HİÇBİR ŞEY DEĞİŞTİRMEYECEK SENDE.BELKİ DE FARKETMEYECEKSİN BİLE...
KİM BİLİR HANGİ YABANCI İKLİMLERE ALDANIP GİTTİN BU GÖNÜL BAHARINDAN...BELKİ ONLAR TESELLLİ EDECEK SENİ, SÖNDÜRECEK YÜREĞİNDEKİ ALEVİ...
AMA BEN HERŞEYE İNAT YAŞAYACAĞİM SENİ.BAKTIĞIM HER YERDE SENİN YÜZÜN OLACAK VE GEZDİĞİM TÜM SOKAKLAR SENİN ADINI TAŞIYACAK.İÇTİĞİM SU YEDİĞİM EKMEK BİLE SEN OLACAKSIN.UNUTMAYACAĞIM SENİ İNATLA.NE YAŞARSAM YAŞAYIM ZAMANIN SENİ VE ANILARIMIZI ELİMDEN ALMASINA İZİN VERMEYECEĞİM...
TATTIĞIM HER GÜZELLİKTE SEN OLACAKSIN.ÇEKTİĞİM HER ACIDA DA SEN.ACILARIMI BİLE KUTSAL SAYICAM.ÇÜNKÜ BİLİRİM Kİ SEVDA UĞRUNA ÇEKİLEN HER ACI KUTSALDIR...
HER GİTTİĞİM YERDEN İKİMİZE DE HEDİYELER ALACAĞIM.SANA BENİ UNUTMAMAN İÇİN KENDİME DE SENİ UNUTMADIĞIM İÇİN.ONLARIDA ATICAM HAYALLERİMİN ARASINA.BELKİ BİRGÜN BİR YERDE HEPSİNİ TEKRAR SUNABİLİRİM SANA....
ARDIMDA YARIM BİR ŞEHİR,VALİZİMDE BİRKAÇ ANI VE BOLCA UMUT,VE YÜREĞİMDE KOCAMAN BİR SENLE GİDİYORUM BİLİNMEZLERE...
HOŞÇAKAL SEVGİLİ....