YORUMLAR
Allah Razi Olsun.
Peygamber'ler Ogretmenlerdi.Onlar ismet Sifati ile gunahsiz yasamislardi zaten hayatlarinda.Peygamber Efendimiz (s.a.v.) haric tum Gonderilen Peygamberler omurlerinde tek bir gunah denmez lakin tek bir hata,yanlis yaptilar ve bu hatalarinida omur boyu pismanligini yasadilar.Adem (a.s.) dan bahsetmissiniz yukarida evet Hz. Adem gunah degil o kusuru yememesi gereken bir agaca el surdu bunun sonucunda Allah-u Alem 300 yada 400 sene deniliyor Sahih Kitaplarda gozyasi ile tovbe etti ve bu Dunyadaki denizler,okyanuslar Adem'in gozyaslaridir deniliyor.Cikaracagimiz o kadar cok dersler vardir ki O Nadide Varliklarin Hayatlarindan.Rabbul Alemin gercekten hakkiyla onlari sevmeyi,anlamayi ve anladiklarimizla Amel etmeyi nasibi muyesser eylesin ins. tekrar konun icin tsk ederim Sadri Azam Can.Sen hep VAROL!
Kibirli olanlara çok şeyi kabul ettirmek imkansız..
İblis kendisini ADEM as dan üstün gördü secde etmedi ama asıl önemli olan alemleri yaratan tek olan Rabbimize karşıda geldi.
oysa ozamana dek en çok ibadet eden olarak bilinen emre uymayınca lanetlenen olmuştur.
.ALLAH korusun ...
İnsana ADEM as a akıl verilmiştir ve o tevbe edenlerden ...
İnsan aciz olduğunu anladığında tevbe eder ..
Allah razı olsun yprumlarınız için ..
Kuran da anlatılan kıssaları bende çok düşünmüşümdür
Bizlere bir şeyler fark ettirilmeye çalışılmış hep
Mesela
İblis e Adem e secde et emri gelince kibirleniyor
Ademe ağaca yaklaşma emri gelince şeytanın vesvesesine kapılıp hataya düşüyor ve pişman olur
Adem tuzağa düşüyor ve bunu anlayıp tevbe ediyor
İblis ise kibirleniyor isyan ediyor
Benim bu kıssadan ilk çıkardığım sonuç şu olmuştur mesela
KİBİR İN OLDUĞU YERDE TEVBE OLMAZ