- 795 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
INADINA YASAMAK
Zoru basarmak guzeldir. Neden illede zorluklarla ugrasiyoruz? Ama ne yaparsin, serseri hayatin diger bir yuzudur bu zorluklar...
Bizden gerekeni yapmasi; ister olsun, isterse olmasin... Burada kullanilan cumle yasamla inatlasmadir. Ama neden, ama neden basari kendisini bu kadar gurursuzlastiriyor?
Bir yolu, bir aciklamasi olmali butun bu pisliklerin, anlamsizliklarin...
Halen oksanmamis duygularinla meydan benim diyorsun, ama her an bir sey olacak korkusuyla yasiyorsun, BEN O YASAMI ALIR TOPRAGA GOMERIM... Belki baska bir sekilde filizlenir yasam. Belki de hersey biter yasama dair...
Ben bu yasami sevmedim arkadaslar; bir yanimiz hep eksik kaldi, ya ayakkabilarimiz ya da
ceplerimiz yirtikti. Ya cok usurduk ya da cok terlerdik, yani mevsimlere gore yasama hakki bize verilmedi.
Dedim ya bir yanimiz hep eksik kaldi...
Bazen gulmeyi, bazen de aglamayi beceremedik. Aglarken utanirdik, gulerken endiselenirdik. Boyle bir yasam bizimkisi...
Herseyden korkar hale geldik: korkuyoruz iste; hayatimizdan, gelecegimizden, yasayacaklarimizdan...
Kim kurdu bu duzensizligi? Bulun getirin bana...
YOKSA BIZ MI BU HALE GETIRDIK?
ali ihsan kurtal
YORUMLAR
kimse kendini suclu bulup ben yaptim demiyecektir.
hepimizin bir payi var aslinda .
ve basari kendini gurursuzlastirmiyor bence,hic kimse elleri cebinde basariya ulasamaz.basariya ulasmak icin azim gerek.yani demekki azimli insan az kararli insan az.
korku diye birsey yok bence özgüven olayi var.
özgüveni olan Allahtan baska hic birseyden korkmaz.
bir söz var;
degistirebildiklerin icin savasmayi
degistiremediklerini kabullenmeyi bileceksin...
ancak ozaman hayati sevebiliriz.
hayati sevmen dilegi ile.
saygilar.