- 409 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Kısım İnsan Yazıtı
Bir kısım insan bir kısım insanı hiç rahat bırakmadı. Bazen köle etti yüke vurdu, bazen av bildi alnının çatından vurdu. Kimisine ’beş para etmez’ dedi, yerlerde süründürdü şahsiyetini. Kimisini kafir saydı, ayaklarını yerden kesti rüzgara doğru. Kimisini de kucağına aldı, büyüttü ve irileşince Hansel Gratel misali ham yaptı onu.
Bir kısım insan bir kısım insanı hep varına sermaye etti. Canı eğlence çekince şaklaban, sevişmek isteyince partner bildi. Sinirini boşaltmak için organik kum torbası saydı kimi zaman ve okşadığı saçları yeri geldi kökünden kopardı. Dokunmaya kıyamadığının boğazını kesti, kanı temizlemeyi de diğer bir kısım insana bıraktı .
Bir kısım insan hep çalıştı, bir kısım insan ise bacak bacak üstüne attı. ’İşi ne? o çalışsın ben yiyeyim için var değil miyim?’ demeye bile erindi, dilini yormaya değmezdi. Biri bir lokma için on lokmalık iş yapıp yarım lokma zor bela kaparken, dokuz buçuk lokmayı işi yaptırtan karın çevresine yağ olarak istifledi.
Bir kısım insanı bir kısım insan öne sürdü. Sürü bildi, güttü. Koyun otun peşinden uçurumdan yuvarlanırken ardından tüm sürünün onu takip etmesi gibi, insan sürüleri zaman oldu yığın yığın öldüler, hizaya getirdiklerini biçtiler ve sonra karşı hizacılarca biçildiler. Diğer bir kısım insan, o sırada sakız çiğniyordu ağız şapırdatarak haritada mevki analizi yaparken.
Bir kısım insanın meziyetlerine bir kısım insanın aklı ermedi. Ermedikçe yüceltti, elini eteğini öptü, yeri geldi pokunu yedi, kusmuğunu yaladı, kutsadı. O gelince ayağa dikildi, ellerini karnında birleştirdi, başını önüne eğdi. O konuşunca ağzına girdi, o verince dünyaları aldı sandı ve o alınca dünyaları ile onun oldu.
Bir kısım insanlar, bir kısım insanlar var oldukça hep var oldular, olacaklar... Şahsiyetini kurtarıcı ve tapınç kaynağına hediye edenin şahsiyet davası da hep o bir kısım insanların sofrasına garnitür olacak.
Anasından doğarken poposuna şaplak yiyen’in evlatları uyanık olun... Ağlatıldınız; ama aldatılmak sizin maharetiniz... Onda olup sende olmayan bir şey yok, sanrına tav olmuşun.
Mailis Nalars Bir Kısım İnsan Yazıtı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.