- 558 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kim Ne Götürdü!
Dünya hayatında her insan için Allah’ın rızasını kazanıp cennetine girmekten başka kazanç denilebilecek hiç bir şey yoktur.
Çünkü herkes; bir ömür boyu kazanacağım diye arkasından koştuğu,
Elde edeceğim diye ömrünü uğruna verdiği,
Her şeyini hiç ummadığı ve hiç istemediği bir zamanda terk edip gitmektedir.
Hayatın gerçeklerini görmek isteyenler yaşadıkları hayata biraz daha dikkatli baksınlar,
ACABA KİM NE GÖTÜRDÜ?
KİM NE GÖTĞREBİLİR?
Götüremediğimiz halde,
Hesabına muhatap olacağımız şeyleri neden bukadar, haset, hasret ve harartle isteriz.
Ben bu sorunun cevabını bulamadım.
Bilen varsa lütfen benide bilgilendirsin.
,
YORUMLAR
Değerli Dost
ALLAH(C.C) Kuran-ı Kerim'inde İnsanları kendisine kulluk etsinler diye yarattığını söylüyor.Buradan anlaşılıyorki;
İnsanın Dünya'dan elde ettiği manevi kazançların dışında hiç bir kazancın ALLAH(C.C) indinde kıymeti yoktur.Dünya' da insanlar meşguliyetle oyalanırken,Öbür alem için azık temin etmeye çalışmalıdırlar.Şeytan Yüce Yaratıcı'dan aldığı izinle insanları saptırma görevini yerine getirmektedir.Şeytan,Dünya'yı cazip gösteriyor.Öbür alemi unutturuyor.Nefis insanı ele geçirdimi(şeytan ekibindendir),hırs,haset,gurur,kibir faaliyete geçer.Ruh ancak sohbet ve ibadetle tatmin olur.İrade de ancak bu suretle nefse hakim olur.Bu bakımdan ruhun gıdası sohbeti ihmal etmemek gerekir.Nefse hakim olmak,Dünya'yı yenmek demektir.
Bu da ancak manevi motivasyonla olur.Namaz ve sohbetten uzaklaşanlar,şeytanın kucağına düşerler.O zaman yol gösterici şeytan olur.
Dünyayı çok sevenleri Şeytanda çok sever.
Saygılarımla.