Korku
Telefon sessiyle bozuldu sessizliğim..Çık artık dışarı nünü kapandığın odadan dedi karşıdaki ses..Kendinden kaçarak gerçeklerle yüzleşerek geçmez zaman dedi..kalktım sirkelendim ve kendime geldim..Bana yakıştığını söylediğin o lacivert pantolonumu giydim üzerinede bir beyaz badi çektim saçlarımı beğendiğin gibi topladım.makyajı sevmezsin yapmadım! Aynaya baktım güçlüsün sen ve onları görsende acımaz yüreğin hadi şimdi nefes alma zamanı..merdivenlerden inerken her bi basamakta yüreğim çırpınmaya başladı aynanın karşında güçlü olan SEN nerde..daha kapıdan çıkmadan başladın sızlanmaya pes etmek yok devam..her adımımda sen ve O’nu hayal ettim el elle..ya görürsem neyaparım devam devam yüzleşiceksin gerçeklere dedim..İlk önce Hani seninle o güzel gözleme yapan yere giderdik ya oraya gittim denize karşı yine şeftali suyumumu yudumladım..itiraf ediyorum evet yine çok sigara içtim..bir yandan gözlerim tanıdık yüzler arıyor bir yandan ya görürsem şimdi ne yaparım üzülürmüyüm? Ne tepki veririm diye düşüncelere kapılıyorum gelen giden olmadı sizi göremedim..beraber yürüdüğümüz caddede yürürken şimdi onunla neyapıyor benim şirin odamda onunla oturuyor onunlamı dertleşiyor o karagözler onun gözlerine mi bakıyor daha binlerce soru kafamı meşgul ediyor.sahil boyunca yürüdüm evinin önüne geldim..pencerenin altındaydım..kafamı kaldırdım baktım açıktı penceren derin bir nefes aldım gözümden bir damla yaş düştü okadar.bir sigara yaktım bu evden seninle çıktığım zamanlar..Koluma girmek istermisin bebeğim dediğin sözler geldi aklıma uzun uzun pencerene baktım SEN YOKTUN!
Kolumdan tuttu sırdaşım hadi artık gidelim kötü oluyorsun dedi..Kaldırdı oturduğum yerden hemen yolun altındaki kafe varya oraya gittik hani şu deniz kenarındaki ordan baktığımda evini görüyordum..Ya ordaysanız? En kuytu köşeye oturmayı tercih etim gün batımını izlerken düşüncelere kapıldım gittim yine..Senden açıldı yine konu evet itiraf ediyorum ben sıpamı seviyorum..sevmek yetmiyormuş her zaman yine anladık.bu şehri terk etmene günler kaldı gideceksin birdaha gelmemek üzere..Yaşadıklarımızın adı ne olucak peki Koca bir anı?
Aşk? Tutku? Neolucak? Sorularımın cevaplarını kim vericek bana? Sen.. Anlaşılan bugece yine çok uzun olucak..Dostlarım yanımda olucak hadi dostum iç artık bizi ve rahatla uyuşsun beynin düşünme..Ve yine Dostlarıma Muhtacım ve bir bardak su eşlik edicek sensizliğe..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.