- 520 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Hepinize teşekkür ediyorum. Ara vermek zorundaydım çünkü hikaye tıkandı bende. Burada okuduklarınız sadece özeti. Yazdığımın özetini çıkartarak buraya ekledim. Kafamı bu deliliklerden temizlemem lazım.O yüzden sadece bu öyküye ara vereceğim. Yazmaya devam.Tatile de şimdi çıkamıyorum malesef. Bir bebek bekliyorum o gelsin ondan sonra:)
sevgilerimle
Nazan gibi insanların dramatik yaşantılarını ders alınası şekilde vurgulamakla,böylece toplumun ve sistemin de kokuşmuşluğunu sorgulamış oluyorsunuz,değerli yazarım...
Etrafımızda Nazan gibi o kadar insan varki,sahipsiz ve tehlikeli durumda Dosttoveskinin romanlarında gezdiği gibi başı boş dolaşmaktadırlar...
Kutlarım Aynur hanım,döktüğün göz nurundan dolayı...
Tekrarında kavuşmak dileğiyle,gününüz aydınlık olsun...
'' Kocası da kendisi de Havva’da bebeği çok seviyorlar. ''
Bir ufak nazar boncuğu yakaladım, bu sabah yazıda. Bir ''da'' eki hatalı kullanılmıştı..O kadarcık bari olsun değil mi ? Okuyucunun da yazıya ve yazara değer verip, dikkatli okuduğu anlaşılsın...
Aslında yine yoğun emek ve özen var öyküde..Koştukça hızlanan ve yoruldukça enerjisi artan, bir öykü ve yazarını görüyoruz karşımızda.. Bu da mutlu ediyor bizi..
Demek ki sezon finaliydi...Bakalım yeni sezonda takip etmek kısmet olacak mı ? Sanırım yazarımız tatile çıkıyor...Şimdiden iyi tatiller öyleyse....
Fikret TEZAL tarafından 6/16/2009 12:14:13 PM zamanında düzenlenmiştir.