Sensizim..
Yine sensizlik çöktü üzerime..resmilerimize baktım.mutlumuyduk o resimleri çekerken?
Şimdi fark ettim gözlerinde bir yabancı var yabancı yabancı bakıyosun bana sanki O’na bakıyor gibi.. Dayanılması güç anlar yaşıyorum bilomusun.O’burda ve ben odamdan çıkmıyorum sanki penceremden baksam sizi görücek gibiyim.Neyaparım sizi görünce nasıl bir tepki veririm? Bakabilirmiyim gözlerine sen benimsin diyosun ya hep bana ama sen benim değilsin ki..Seni paylaşamam bunu aklıma bile getirmek beni delirtiyor diyosun.ama ben seni hep paylaşıyorum.. Neden.. Neden.. Neden..Okadar çok soru sormak istiyorum ki sana cvplarını almak istiyorum kafamdaki soru işaretlerinin bitmesini ve cvplanmış olarak kalamasını istiyorum..biliyorum hiç birzaman soramıyacağım bu soruları sana hiçbir zaman elle elle kol kolla gezemicem seninle ÖZGÜRCE..sadece o şirin odada benim olarak kalıcaksın..kasım 23..tam 8 ay olmuş.. hayatıma gireli.. 8ayda neler oldu. Bilosun benim tek dostlarım ilaçlarım.. Sensizlik çok vurduğunda geceler bitmek bilmediğinde dostlarım gözlerime bakıyor hadi diyor bizi içersen rahatlıcaksın..dostlarımın yanında bir bardak su eşlik ediyor bana ilk önce boğazımda bir sızı oluyor daha sonra işliyo yawaş yawaş vucuduma damarlıma karşıyor uyşturuyorlar beni sensizlikde en iyi onlar yanımda oluyor birtek onlar unuturuyor yokluğunu be bebeğim..damarlarıma işledikçe dostlarım beynimde hafif uyşmalar başlıyor düşünememeye başlıyorum seni sonra ellerimi Allah’ıma açıp bu gece gelsin rüyama rüyamda bana sımsıkı sarılsın bir baba şefkati gibi saçlarımı yine okşasın..hiç bir şey demeden gözlerime baksın o beni öyle anlıyormuş ya..gözlerine baktığımda boğuluyorum diyodun ya..yine bak öyle hadi..yüreğimde sızılar oluştu yine..Aklıma sen geldin…seninle geçirilen çok uzun aslında çok kısa zamanlar.dakikalar bitmesin diye Allah’ıma yalavardığım anlar.. özlediğin zaman ararsın özledim gel hadi dersin..Biliyomusun ben seni hep özlüyorum.!
Koşarak gelirim sana dünyadan koparım yanına gelirken bir heycan kaplar içimi koşa koşa çıkarım o dördüncü kattaki evine kapıya geldiğimde soluk soluğa kalırım zile basarken ellerim titrer açtığında anda sarılırsın boynuma özledim çok özledim gözlerini kısar bakarsın bana ya sen özledin mi dersin koskocaman sarılırım sana çok özledim be bebeğim çok derim..O kapı eşiğindeki sarılmalar okadar uzun sürerki iliklerime kadar işler sarılışın..Kokunu içime çekerim nefesim olur titrer yüreğim..