- 2584 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
ACILARLA HAŞROLMAK !..
Nasıl anlatılır ki, şu an yüreğimi bir alev kuyusuna attınız sanki !
Bu da benim kaderim.
Acılarla haşrolmak !
Nerede gülen bir çehre görsem, yakınlaşırım ister istemez. Kederleri paylaşmak kadar doğaldı neşeyi de birlikte nefeslemek. O tanıdık veya tanımadık olsun ne değişirdi ? Sevinirdim insanları mutlu gördükçe. Ya da mutlu sanırdım. Sanmak bile tebessüm ettirirdi bazen.
Bilemezdim, yüzü gülümseyenin yüreğinde bir yara taşıdığını. Tebessümlerimin fayda vermeyeceğini bilemezdim.
Sıcak bir ’kızım ’ sözcüğünün hayatıma bu denli hüzün katacağını nereden bilirdim ki ?
Tam da kızım diyen bir yüreğin sesini duymuş, hissetmişken !
Anne sıcaklığında ’kızım’ deyivermesi nasıl da ısıtmıştı yılların üşüttüğü yüreğimi !
Kendime her vesileden ders çıkarmalıydım, bunun için karşıma çıkıyordu her olgu. Payıma düşen ne ise alıp, biriktirmem gerek. Sona kalan kırıntıyla avunurdu.
Kırıntıya mı layık benim kocaman engin yüreğim ?..
Elimden geleni yapmamak için ne gibi sebebim olurdu. Hangi bahane o gözlere ışık, o naif yüreğe umut olmaktan alıkoyar ki. Kim olursa olsun, kimliğinin ne önemi var ? İnsan değil mi? Canlı değil mi? Yaratılmış değil mi ?
O halde neden bekliyordum ?
Elimden gelen bir şey mutlaka vardır. Gidemesem de konuşabilirim. Ona iki güzel sevgi sözcüğünü söyleyip motive edebilirim . Moral değil miydi en iyi ilaç.
Ona kitap okuya bilirim. Belki de perdelerini kapattığı odasına girmesine izin vermediği Güneş olabilirim. Hatta yağmur olur, birlikte yağarız. Avuçlarımızda biriktirir rahmeti saçlarımıza, yüreğimizde kapanmaz sandığımız o yaraların üzerine merhem ederiz !
*
Ey Yürek evimin gerçek sahibi Allah’ım !
Bu yetim ve öksüz yüreğime sevinme vesilesi kıldığın o, mazlum kuluna acil şifa nasip eyle, hayatını gülistan eyle.
AMİN
*
*
*
Bir insanın başka bir insana iyi dileklerde bulunması dua niteliğini taşır. Buyurun birlikte dua edelim.
Lüzumsuz işlerle meşguliyet yerine duyarlı olmaya gayret edelim.
Duyarlı İnsanlar aramaya başlamadan olmayı öğrenelim.
YORUMLAR
ACILAR İÇİNDE MUTLULUĞA YÜRÜMEK..
KENDİ HÜZNÜNÜ DERDİNİ UNUTUP DAHA ÜZGÜNÜ GÖRÜNCE TEBESSÜM EDİP ONA VARLIĞINI HİSSETTİRMEK.
.GÖZYAŞLARI KALBİNE AKARKEN GÜL DAĞITMAK DİYORUM BEN BUNA...
GÖNÜLLÜ HASTA YAŞLI VE ÇOCUKLARADA BAKIYORUM ..
ONLARLA OLUNCA HALİME ŞÜKÜR EDİYORUM..
BAZAN İÇTEN BİR TEBESSÜM BURDAYIM YANINIZDAYIM DEMEK YÜZLERİNDEKİ GÜLÜMSEME DÜNYAYA BEDEL.
.BANA SANKİ SÖZLEŞMİŞ GİBİ İSİM VERMİŞLER MELEK
YÜZLÜ MELEK KIZIMIZ ..
NE OLACAĞIMIZ BELLİ DEĞİL MERHAMET EDİLMEYENE MERHAMET EDİLMEZ...
DÜLERİM HÜZÜNLERİNİZ SEVİNCE DÖNER
GÜZELDİ YAZINIZ KUTLARIM..
..SELAM VE DUA İLE...
Kime dua ettiğini bilmiyorum.Ama acıyı hissettim satırlarda.Nerde olsa görürüm acılı yüreği.Sahibi gizlese de.O yüzden tekrar tekrar acil şifalar diliyorum Allahtan hastanıza.Size de huzur...
Kalem bugün de dertli yazmış.Ama öğüt vermeyi de ihmal etmemiş...Siz duyarlı olmayı başarmışsınız zaten.Duyarlı sonradan olunmaz zaten, doğulur.
Dilerim bu hüznün kaynağı neyse bir an önce sonsuza kadar kurur...
Sevgilerimle..