Benim miiliyetciligim.....
Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nin mazisini,gecirdiği evreleri ve kuruluşunu cok iyi bilip analiz edeceksin.Daha sonra sınırları kanla cizilen Misak-i Milliden ödün vermeyeceksin....
Türkiye Cumhuriyeti Devleti sınırları icinde yaşayan halkı,milletimiz sayacaksın.....
Hic bir zaman ırkcılaga yer vermeyeceksin ama sınırların aşılmadıkca... Gerekirse de yapacaksın.
Senin milletin bir kac capulcudan degerlidir. Mesela huzuru,rahatı,canı güvenliği.Kimsenin bu Devlete,Millete ve Şanlı Bayragımıza ihanet etme hakkı yoktur buna tenezzül dahi ettirmeyeceksin.
Sonrasında yeni bir siyasi düşünce yani yeni bir siyasi anlayış oluşturacaksın.Dinine,Milletine,milletinin refah ve mutluluguna hizmet eden...
Emperyalist devletlerin güdümünde olmayan onların uşaklıgını yapmayan yeni yepyeni siyasi bir simge Türk halkını peşinde sürükleyen...
Milli varlıklarımıza önem veren, genc nüfüsa önem veren,onu en iyi şekilde degerlendiren bir siyasi oluşum.. tabiii ki bunların yanın da bilim ve teknigin faydalarını en iyi şekilde kullanan bir oluşum ...
Daha böyle nice güzel örnekler sıralanır gider aslında....Hayal degil arkadaşlar bu ülkede her şeyin, her sorunun geregi yapılsa.Yapılacak olan planlar yapılması gerektigi gibi yapılsa .İşte size güclü,kudretli,boyun egmeyen koskocaman TÜRKİYE....