KUL HAKKI
öyle bir dünyada yaşıyoruz ki, hiç öteki dünyayı bile düşünmüyoruz..
yediğimiz. içtiğimiz.giydiğimiz,hatta hatta kısacası...
ne kadarı helal, ne kadarı haram yiyoruz ,.bunu hiç düşünmüyoruz bile.
Ben acaba hak yiyorumuyum yoksa benim hakkım^ yeniliyor mu diyemiyoruz.
bir selam’ın bile hakkı vardır, öyle bir zamandayîz’ki kardeş kardeşin hakkına
göz koyanlar o kadar ben haram dan korkarım demelerine rağmen yinede
yemeye devam edenler yemem diyenlerin yemeyenlerden daha fazla olduğuna eminim. ..Ben diyebilirimiyim sen hak yiyorsun yada senin
hakkın yeniliyor, nedense allah korkusu ve kul hakkı nın ne kadar günah
sayıldığını bildiğimiz halde yiyenler çok ama malesef bu ülkede kendin den
başkasını düşünmeyen dinime çok bağlıyım diyenler allah yardımcınız olsun...
kul hakkıyla öteki dünyaya gitmek allah kimseye nasip etmesin...(AMİN)
allah herkese rıskını vermiş zaten, her doğan rıskıyla doğarmış fazlasına göz koymak niye...başkasının olanını elinden almak niye..kul hakkını bile bırak kendi hakkımız olanın bile sualını nasıl vereceğiz Onu bile düşünmüyoruz. allah yardımcımız olsun..ALLAH bana her neyle gelirsen gel.. ama....kul hakkıyla gelme diyor...allah herkese hakkı olanini nasıp etsin...saygı ve sevgilerimle....!
...Ayla Aynacı. .20.6.2007...
(( ....Bu yazım hak yiyenlere çalıp çarpanlara hitaben yazılmıştır...))
YORUMLAR
Tebrikler, tebrikler ve yine tebrikler...
Allah, herşeyi tersi ile yaratmış;acı ve tatlı, siyah ve beyaz,yaşam ve ölüm,doğru ve eğri,melek ve şeytan,inançlı ve inançsız vs vs... Bu nedenledir ki herşey mutlaka tersi ile dengelenmiştir; kul hakkı özellikle dindarlık maskesi altındakiler tarafından ihlal edilmektedir; namaz, niyaz yakarış, oruç ve kısacası tüm ibadetlerimiz sadece Allah için ve amacına uygun yapılırsa kabul edilecektir Allah tarafından; İbadet sadece günah affettirmek için değildir, yani gereklerini de yerine getirmektir... Yalan söylemek her kötülüğün anasıdır babası ise ruh hastası kara bir şeytandır; bunu bildikleri halde kul hakkı yemek adına söylenen yalanlardan sonra yapılan günah affettirme ibadetlerinden sonra tekrarlanan yanlışlarla ne kadarı makbuldür! İlahi adalete havale edelim... Saygılarımla tekrar tebrikler...
Selim Temiz tarafından 11/16/2007 2:40:21 AM zamanında düzenlenmiştir.
Selim Temiz tarafından 11/16/2007 2:42:28 AM zamanında düzenlenmiştir.
ALLAH bana her şeyle gel fakat ....
kul hakkıyla gelme diyor...
yiyenler düşünsün...yiyilene birşey olmaz...
benim çok yenmiş maalesef..yalvar yakar al ve verme.."ihtiyacın mı var"...ohh..ye bakalım...
bu öyle basit bir konu değil tabiki...
ama özet olarak gereken mesajı vermışsınız...
fakat imla kuralllarına ve yazım hatalarına dikkat etmen gerek..giriş gelişme ve sonuç çok önemli bir yazıda...
toparlarsanız daha güzel olur sanırım...
yazmaya devam ,başarılar...kutlarım..sevgimle...