- 761 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
NE GEREĞİ VAR!
Düşündünüzmü hiç etrafımızda ne kadar çok uyarı işaretleri var.Şimdi bunları size yazsam sayfalar yetmez.Ama tek bir uyarı işaretinin gereksiz olduğunu düşünüyorumki,Belkide bu çoğunuza saçma gelebilir ama bence hiçde saçma değil ŞÖYLEKİ:Işıklar evet evet yalnış duymadınız trafik ışıkları.......Düşünsenize bir kere genelde ne kadar para dökülüyor bu ışıklara.... yaaaaaaaaa.......Bunların parası kimden çıkıyor veeeeeee. Ekonomiyi nasıl etkiliyor.Sonra genelde fakirleşiyoruz.Herkez birbirine saygılı olsa,NERDEEEEEE..... Ben bazen trafikte yol vediğim zamanlar oluyor.Arkamdan kornalar susmuyor. Bir gün yine önümden bir bayan geçiyordu.Yol verdim arkamdaki araçdaki et ve kemik yığınının biri bana -------YÜRÜSENE KARDEŞİM YOL VERMENİN ZAMANIMI.Dedi. Bende ona.--------O YOL VERDİĞİM SENİN AİLENDEN BİRİDE OLABİLİRDİ. NE DERSİN.Dedim. O et ve kemik yığını ile en az 2 dakika bakıştık ve başını içeri çekti.Kaldıki ben trafik ışıkları kaldırılsın diyorum .Aslında yıllardır peşinde koştuğum bu mütevezilik konusu bendede zaman zaman yorgunluk belirtileri gösteriyor.Çünki destek bulamıyorum.Ya kaale alınmıyorum.Yada adam sende boş versene , yada senin işin gücün yokmu kardeşim. gibi laflarla karşılaşıyorum. Aslında tüm ulus olarak mütevaziliği refkleks haline getirsek ne olurdu.Neyimiz eksilirdi.Dünya bizi böyle tanısa ne olurdu.İşaallah bir gün böyle bir ülkede ve dünyada yaşarız.Eğerki bunu başarabilirsek ne mutlu bize.Herkez bir ucundan tutsa bu olgununun ne olurdu sanki.Düşünün bir kere dünyadaki diğer milletler bizi mütevaziliğimizle tanısa ne olurdu sanki Lütfen ben tek bir birey olarak ne yapabilirim demeyin.Herkez bir ucundan tutsa biz bu işi başarırız.TÜRK ULUSU olarak neleri başarmadıkki bunu başarmıyalım.Sorasında doğacak olan güzellikleri düşünün.Neler kazanacağız neler.Tüm büyüklerime sesleniyorum.En azından gelecek nesili düşünerek hareket edelim.ÇÜNKİ NE EKERSEK ONU BİÇERİZ. SAYGILARIMLA.........
YORUMLAR
Çok doğru bir konuyu ele aldınız...heleki İSTANBUL' daki trafik ışıkları yok mu..yanında birde trafik canavarı duruyorsa..hasta olmamak elde değil..bu et ve kemik yığınlarını Allah islah etsin..birde ağızlarında bir araba dolusu küfür var..bunlar olmasaydı hakikaten iyi olurdu...
Kıbrısta Girnede trafik lambası yok. Trafik kazası da çok az.Kaza yapanların yüzde doksanı da Türkler...Yani Türkiyeden gidenler.
Türkiye de lambaların kalktığını düşünmek bile istemiyorum.Varken mezarlıklar doldu.Olmasa ne olur düşünemiyorum.
Yine de ekonomiyi düşünmeniz güzel. Tebrik ederim.