- 731 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
KARŞILIKSIZ WE KIRIK BİR AŞK HİKAYESİ....
gözlerimden deil kalbimdendi akan yaşlar....sana deil önce sesine hayrandı bu yürek sana beni çeken birşey wardı adını koyamıyordum.herneyse beni bilinmezliğe çaresizliğe sürüklüyordu.biliyordum içime doğan kalbimde büyüyen bu şey beni üzecekti,kıracaktı.ne bir umudu olacaktı ne bir hayali tek başına yasayacaktıBile bile ayaklarım beni sana götürüyor kulaklarım sesini arıyor gözlerim sana kilitleniyordu.karmakarısık bir yaşantım wardı zaten ,belki ewlenecektim ama içimde sen warken bu imkansızdı. wazgeçtim seni seçti gözlerim yüreğim düsüncelerim karsılıksız olacağını bilsemde bende bir tutku bir alıskanlık böylece baslamıs oldu...gözlerin bana bakıyor ama beni görmüyordu,söylediin türküler ikimizi anlatıyor ama sen we ben die bisey yoktu.zaman geciyor icim daralıyor artık yoruluyordum ağır geliyordu seni sewmek.boşwer desemde olmuyordu iş işten geçmiş ben sana iyiden iyiye bağlanmıştım gülüşün ben tekrar tekrar öldürüyordu.bir başkası olabilirdi dediğim zamanlardı.....sana o kadar benziyordu ki kendimii ondan alamıyordum sen sanıyordum ona bakıyordum sırf sana benziyor die kendimi ikinci kez bilinmezlie attım we onu hayatıma aldım.yanlıs yapıyordum bu içimdeki sewgiye çok açlk bir ihanetti ama onla olmaktan mutluydum.
ben sen die ona bakıyordum sen die sarıyordum onu ama seni sewiyordum ben onu deil.zamanla bakmaz oldun gülmez oldun yüzüme karsımda duruyordun ama beni görmüyordun onunla mutluydum ama istediim bu deildi.zaman hızla ilerlerken ben sana benziyor die ömrümün sekiz ayını bir piskopatın ellerine werdim we son derece ciddi bir yanlış yaptım.
annemi hatırlıyordum kara gözlerinde...koskaca bir yıl böyle gecti ama sen hala seni sewdiimi bilmiyordun,kalbimin bos kalan yanı cok acıyordu.senden birsey beklemiyordum beni sarasın sewesin die...sadece gözlerime baksın diyordum ama sen artık gözlerini de kacırıyordun benden.şimdi ise bitsin bu aşk yeter istemiyorum diyorum olmuyor.aşkıma karsılık beklemiyorum ama ne olur artık çek git içimden düşlerimden.
gülüşü güzelim dayanmıyor artık yüreim seni ben karşılıksız sewdim çıkarsız we sonuç beklemeden...mutlu ol başka birşey istemem uzaktan uzağa bir gülsen yeter...