- 762 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
HAYALLERİM DE SEN
Yeniden bir gün doğdu,sen benim içimdesin,kalbim küt küt..Hayalin gözümün içimde,göz bebeklerim buyuyor her defasında..Her adını söylediğimde,elif elif sanki yanına geliyorum.Koluna girip, heyecanımı bir kez daha artırıyorum,gözlerinden kacırıyorum gözlerimi devamlı,seni istememekten değil,cok yakıyor kalbimi.İste o an ben seni cok daha fazla seviyorum.Yanımda olmanı benle bütünlesmeni,beni anlayabilmeni cok benimsiyorum...BİTANEM,gülüşlerinde kendimi buluyorum...HAYATIM aldığım nefesten,yediğim yemekten daha fazla seni istiyorum,yanım da kalmanı hiç bir yere gitmemeni, senle daha fazla zaman gecirmeyi,sohbetini sesini ama herseyini özlüyorum.CANIM.. seni severken sade ,berrak ,sıkmayan ,incitmeyen, bunaltmayan ,yüreğimi de mutlu eden bir ask staretijisi izliyorum.HERSEYİM..,sen olmadığında kendimi cok yalnız hissediyorum.Ne hayattan nede cevremden hiç bir tat almıyorum..Cok yavan hersey..bitik, durgun, önemsiz ,zevksiz ,umutsuz ve hayalsiz bir dünyada buluyorum kendimi..Karamsarlık halim ,basgösteriyo aniden..Biliyorum ilacım sensin..Senle iyilesiyorum çünkü,hiç bir seyciğim kalmıyo o zaman...Seni sevebilmeyi ömrümün sonuna kadar cok istiyorum..Herzaman seni seviyorum demek istiyorum ...Elimi kolundan ,omzundan, belinden, saclarından hiç bir zaman uzağa koymak niyetinde değilim...tüm isteğim gecenin sabah a kavusması gibi,ağacın toprağa kök vermesi gibi,sağnak bir yağmurun sokakları sele cevirmesi gibi benimde sevgimle arzumla heyecanımla özlemimle tutusan bu bedenimi,senin bedenin de toplayıp, tek beden olmak istiyorum.İçinden hiç cıkmamacasına, bu sevgimin senin içinde yuva yapmasını istiyorum..Yapcağını yine yaptın,yine gittin,düşüm bitti,hayallerim yok oldu..Ne kadarda güzel hayal kurup anlatmıstım sevgimi..Şimdi yine dünyam a döndüm ben..Yalnızlığıma kapandım,oysa benim herseyim bu yalnızlık..Hasret, özlem diğer adım..ELVEDA HAYALLERİM,DÜŞLERİM VE SEVGİLİM.......
İSMAİL ÖZTÜRK