- 965 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Deneme "Durağan"
Yapılanların ardından son kez bakmakla yetindim, gittiler yaptıklarının izlerini arkalarında bırakarak ve “yaptıklarının yanlarına kâr kaldığını” sanarak.. Nihayete kavuşmamış, irdelenmemiş üstünde konuşmakla yetinilmiş bir çok “yaşanmışlık” barındırıyor geçmişim. Kapatıyorum, gözlerimi düşünüyorum da “serkeş” bir yaşamın ardından ne beklenebilir ki hayattan ?
İsteklerin gerçekleşmesi bir çabanın, gayretin ürünüdür. Gerekenleri yerine getirmiş miydim ? Yeterince söylemlerimi eyleme dökebilmiş miydim ? Süregelen bir alışkanlığın basit bir uygulayıcısı mıydım ? Bir sükûnete muhtaç gibi bakarken gözlerim, alabilecek miydim payıma düşeni.. Göçmeden uzun görünen, kısa ömrümden..
Mehmet Kara
YORUMLAR
DENEMELERİNİZİN HEPSİNİ OKUDUM ...
BEN UZUN UZADIYA YORUMLAR YAZABİLEN BİRİ DEĞİLİM ...
BELİRTMEK İSTEDİĞİM YAZILARINIZ ARKASI ARKASIYA OKUTTU KENDİNİ SIKMADI... İYİ BİR OKUYUCU OLARAK BUNUN ÇOK ÖNEMLİ OLDUĞU KANISINDAYIM ...BİR YAZAR İÇİN...YAZILAN BİR ÖYKÜ VEYA DENEME SIKMADAN OKUTTURABİLMELİ KENDİNİ SİZDE BUNU BAŞARMIŞSINIZ...BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM...
SAYGILARIMLA...
SELMA ARDIÇ TAN tarafından 6/12/2009 1:23:13 PM zamanında düzenlenmiştir.