- 690 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
sarı seker
insanların kötü zamanı olurda iyi zaman da yanın da olduklarını ister ya yanın da..benim kisi de o cinsten.iyi zamanım dı,cok arkadasım vardı..gezerdik eğlenirdik,hiç bir sey sorun değildi aslında maddi ve manevi hersey yolunda ,no pııroplem cinsinden yane..istediğimiz dilediğimiz herseyi yapardık ,yerdik içerdik..bunları yaparken sımarıklık halimiz yoktu hani..kimsenin kalbini kırmadık kimseyi üzmedik amac cevremle mutlu olabilmekti.mutluluğun tanımı bu ise eğer..sonra devran değişti,rollerimiz değişti istediğimiz gibi gitmedi işler..tepetakla olmanı zamanı,tepetaklak olduk zaten..zor duruma düştüm iyice.kimseden yardım istemedim ama cevremdeki o insanlar yok oldu birden..selam vermez oldular.hani zoruma giden tepetakla olmam değil di gercekten o insanların birden bire yanımdan uzaklasmasıydı..işte o günlerde tanıstığım ama maddi ve manevi bişiy paylasmadığım o zor günüm de yanım da olmaya calısan moral verip destek olmaya calısan bir kac arkadasımdan bitanesi..sonra plotonik olarak asık oldum ben ona..o kadar güzel o kadar tatlı bir yureği var ki..ona insan demek bazen bana cok ters geliyor..melek mi melek.hatta meleklerin en tatlısı..onu cok seviyorum..o kadar güzel dostluğumuz var ki tabii birbirimize cok güzel saygı duyuyoruz ve seviyoruz birbirimizi..sonra bir gün kız arksının evine gittik..eni konu sohbet sonra onlarında arkadasları geldi...sohbet hala devam ediyo..bi tanesi dediki siz cıkıyomusunuz..ben ona baktım oda bana baktı..ben cevapladım dedim ki,,, biz cok güzel bir dostuz ilkönce..o benim kız arkadasım,annem,ablam,sevgilim,kardesim ve dertlesme arkadasım dedim.ben ne söyledim üf be dedim..kendim bilene inanamadım onları söylediğime.cunkü bu zamana kadar toplulukta yada basbasa iken bu konular gecmemişti aramızda.dediler ki bu zamanda böyle dostluk biraz zor dediler..ama öyleyiz cidden..birbirimizden bir isteğimiz yok beklentimiz yok.içimizde birbirimizin mutlu olması dileği yatıyo..gecen gün bulustuk yine ..o na güzel bir cicek aldım,ama cok sevindi cok mutlu oldu..o mutlu oldu ya ben de cok mutlu oldum.canım arkadasım ya seni cok seviyorum..ben ona sarıseker diyorum.ve diyorum ki SARISEKER sen mutluluğu hakediyosun..dilerim tanrımdan hep mutlu olursun.bu yazıyıda sana söz verdiğim için sana yazıyorum..hediyem olsun o güzel yureğine,o güzel kalbine.......
İSMAİL ÖZTÜRK..