SUSTUM!!!!
Sanki kağıt ve kaleme sarılmayalı yıllar olmuş gibi geliyor..Oysa şunun şurasında bir haftadır ayrı kaldık kendileriyle.Bir küskünlük bir sitem ne kalem yazmak istiyor ne kağıt sayfalarını açıyor.
Oysa benim içimde birikmiş binlerce cümle sıralanıp anlam bulmak için sabırsızca bekliyor.Serseri geçen bir günüm serseri geçecek haftalara gebeyken ben yine kendimce abeslikleri sorguladım durdum akşama kadar.
Hani bir günde çirkinlikleri görmeme engel cennet gözlüklerimi takıyım da öyle bakıyım etrafa diyorumm..Olmuyor yapamıyorum...Kalemime kızıyorum sırasımı şimdi dargınlığın ,zaten başı sonuyla karışmış devrik cümleler yazılı bir defter gibi hayatım..Oysa sen şimdiye kadar söylediklerimi yazdın..Ya şimdi söylemek istediklerim ve senin yazmak istemediklerin ne olacak.???Hem biliyormusun iki gözüm;hangi mevsimdeyim inan farkında değilim..
Gülmek ve ağlamak arası duygusuzca bir duygunun ortasında sıkışıp kaldım.Tatsız, tutsuz, baharsız yazsız ,gayesiz ve huysuz biri oldum çıktım.Ne ortama ayak uydurabildim ne sürekli benim kalbim temiz diyen insanlara ne demek istediklerini sorabildim.Yoksa benim kalbim pistide ondan mı anlayamamıştım onları bunu da çözemedim..
Ah iki gözüm tam zamanını buldun sırtını dönmenin ,senden önce ne yaparmışım acaba ??..Sus diyorsun ya bana bir bir gidiyor sesli harflerim.Bense FARİD FARJAD3-Beyaad Giti müziğine bıraktım kendimi zaten hep keman sesi alıp götürür beni..