- 649 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Heyacan fırtınası esmeye bu bölümde de devam etmiş.Nazan'ın paranoya durumlarla kendi kendisiyle boğuşması daha da harikalaşmış.Doktorun tavsiyesi ve Nazan'ın kendine olan çelşkileri süper...
Aynur hanım,inanır mısın pazardaki müşterilerim içerisinde o kadar Nazan varki.Her gün beni yakalayıp,dertlerini paylaşıyorlar..Size binlerce kez teşekkür ediyorum...Gören gözlerinizin hassaslığına hayranım...
"çömüştü" yerine "çökmüştü" diye düzeltir misiniz..
Fikret bey,kardeşime de bir çift sözüm var.
Var ya , O'nu çok seviyorum.Tartışmalar,yazıya ayrı bir güzellik katıyor sanırım,farkında olmadan
Bir de en güzel tarafı hiç alınmıyor.Bu özelliğinden dolayı da ayrıca ona tşk.lerimi gönderiyorum...
saygılarımla..gününüz aydınlık olsun...
ayhansarıkaya tarafından 6/11/2009 6:19:51 AM zamanında düzenlenmiştir.
Arnavut inadım kırıldı. Yazınızın adını değiştirmenizi istemiyorum artık. Çünkü sizin tercihinizdi ve karışmamam gerekirdi. Ayhan Bey ağzımın payını verdi, sağolsun..Şimdi izninizle yazıyı okuyabilirim..
Çok aradım ama tek yazım hatası bulamadım. Sadece bir tek harf noksandı, o kadar. Bu özene bu emeğe saygı duymaktan başka yapılacak bir şey yok...Üstelik kailite de azalmayıp artıyor öyküde..
Fikret TEZAL tarafından 6/11/2009 12:16:23 PM zamanında düzenlenmiştir.