Sezer, Anayasa değişikliğine dava açtı
’Sezer, Anayasa değişikliğine dava açtı
Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer, "Cumhurbaşkanının halk tarafından seçilmesi, seçimlerin 4 yılda bir yapılması" yönünde Anayasa’da değişiklik yapan 5678 sayılı kanunun şekil yönünden iptali istemiyle Anayasa Mahkemesi’nde dava açtı.
Cumhurbaşkanı Sezer’in dava dilekçesi Anayasa Mahkemesi tarafından görevlendirilen raportöre verildi. Sezer’in açtığı dava, raportörün hazırlayacağı raporun ardından belirlenecek bir günde CHP’nin açtığı davayla birleştirilerek görüşülecek.
Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer, 5660 sayılı "Türkiye Cumhuriyeti Anayasası’nın Bazı Maddelerinde Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun"u iade etmiş, kanunun TBMM’de bir kez daha görüşülmesini istemişti. TBMM, kanunu 5678 sayılı kanun olarak aynen kabul etmişti. Sezer, 5678 sayılı kanunu, Anayasa’nın 175. maddesi uyarınca, halkoyuna sunulmak üzere yayımlanması için Başbakanlık’a göndermiş, ayrıca Anayasa Mahkemesi’nde dava açacağını bildirmişti.’
Bir haber sitesinde okuduğum bir haberi sizlerle paylaşmak istedim . Bu haberin altında ’ Bu yazıya yapılan üç tane yorum var diye not geçilmiş . Sinirlerimin zıpladığı nokta : Üç yorum da aynı doğrultuda . Bu sitede ne kadar yorum yaptımsa hiç biri yayınlanmadı . Belki onlarca yorum vardır ama bunlarda seçmeci davranıp da demokrasiden bahsedilmesi moda oldu . Dikkat çekmak istediğim nokta, ortada bir manüpüle eyleminin olduğudur .
Anayasa gibi hassas konularda içerikten yoksun sığ biçimde geçilen bu tür haberler , sığ yorumlara yol açabiliyor . Demokrasi ’nin olanaklarından yararlanıp demokrasiyi ortadadan kaldırmak isteyenlere karşı kanunların çalıştırılması birilerini rahatsız ediyor anlaşılan .
Haberi yayınlayan site :haber.mynet.com/detail_news/?type=Politics&id=A1806130&date=18Haziran2007
YORUMLAR
Demokrasi ve düşünce özgürlüğü diye diye açıkça kendilerini ortaya koyan yobaz beyinler... Daha fazlası değil. Bu nedenle farklı görüşe açık değiller ve isyanınızı anlıyorum.
Ancak müsterih olunuz. Elbet birgün Dünya daha iyi ve yaşanılır bir yer olacaktır.
Ben de hep giriyorum Taymaz'ın sayfasına ve okuyorum. Yazmaya devam. Bir-iki kişi bile algılasa ve düşünse kardır.
Kolay gelsin.
emi tarafından 7/28/2007 4:31:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevgili Taymaz...
ilk öncelikle alıntı yaptığın haberin kaynağını belirtmeni rica edeceğim yazının altında...
ikincisi ise;
uyan!
:)
internet ya da reel yaşamda siteler, dernekler, gruplar v.s. özgür- sınırsız dolaştığımız alanlar-imkanlar olarak algılayarak, kendimizi kandırdığımız anlık mutluluk yerleri...
malesef!
her anımız, her hareketimiz, her sözümüz izleniyor.
diyeceksiniz belki; Zeynep paranoyaklaştın!
lakin böyle...
önünüze konulan imkanların cazibesi altında benliğimiz öyle geri alınmacasına ele geçiriliyor ve biz sunulan kolaylıklar karşısında öylesi çaresiz kalıyoruz ki; hırslarımız, tembelliğimiz ve marka merakımız sayesinde...
konuyla alakası yok sanılsa da;
sitede aynı yöneltide yorum yapılıyorsa, site sahibinin siyasi görüşü ya da menfaati aksine yorumu kabul edebilecek kadar cesur olduğunuda nereden çıkardın sen?
uyan be arkadaşım!
dünya- yaşam elden gitti...
hangi çağda yaşıyorsun sen?
en basiti T.C. kimlik numarası mecburiyeti...
ilk etapta baktığımda ne güzel! tek tık ile tüm bilgilerime ulaşabileceğim! ve işlemlerimi en kısa sürede halledebileceğim:) neye ve nereye ise acelemiz koşturmacama devam edip hızlı erişim çağına ayak uydurabileceğim!
yaşasın çağı yakalıyorum!
hadi beh!
kimi jandırıyorsunuz?
özgürlüğümü yok edilişinin resmi bu!
utanmayın hadi !
açtım enseme de bir çip yerleştirip beynimi devre dışıda bırakında daha rahat uyku uyuyun!
her kim ve nerede iseniz!
neyse... ki bu sözden nefret ederim' ve nefret ettiklerime söylerim!
üzerine alınan alınsın... çokta umrumda sanki:)
hem,
nasılsa senin yazılarını pek okumaz kimse:) malum doğrucuları kimse sevmez:)))
sevgimle kal...:)