- 1526 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Oçivi ayağıma değil, yüreğime batmış benim...
Bir hafta önce evimizden alt kata damlayan banyo ve tuvalet nedeniyle tamirat, yıkım işlemleri devam ederken 8 Haziran 2009 pazartesi günü evimizin çatı kısmında çalışırken ayağıma büyük bir çivi battı.Canım çok yandı.Ayağımda terlikler vardı.Ayağımı çividen çekip kurtardığımda büyük bir çivinin terliği delip ayağım 4 cm.kadar battığını ve kanadığını gördüm. Hatta öyle bir acıyla bağırıp yere yıkıldım ki elimdeki su dolu kova benimle birlikte yere savruldu.O savruluşla üstümün ve pantolonumun da ıslandığını o acı içinde geç fark-edebildim. Hemen o gün ve saatte Bafra Devlet Hastahanesi Âcil Sevisi’ne gidip pansuman ve tetanoz iğnesi yaptırdım.
Şimdi gelelim asıl konuya:
Diyeceksiniz ki " ne var yâni bunda? Herkesin başıına gelebilir tabi bu olay fakat tetanoz iğnesi yaptırmazsanız çividen kapılabileck mikropla insan sağlığı için tehlike oluşturabileceği de unutulmamalı ve asla ihmâl edilmemeli.
Şimdi benim size bunları anlatmamın asıl amacı, bunların hiç biri de değildi.Ne zaman bir eş, dost görsem ve ne zaman üzgün, dertli olsalar hep şu olayı kıssadan hisse olarak kendilerine anlatırım:
"Bir gün bir adamın yolda giderken ayağına bir diken veya bir çivi batmış..Adam acıyla "ah bacağım,off öldüm..ah anam" gibisinden şikâyetlerle ilerliyormuş ki bir bakmış henen karşıdan başka bir adam daha geliyormuş..Üstelik adamın bir ayağı da yokmuş fakat o asla diğer adam gibi oflayıp poflamıyormuş..haliinden memnun olduğu gibi sağa-sola selamlar ve gülücükler dağıtıyormuş..işte o an ayağına diken, çivi batan adam utanıp haline şükretmiş ve susup yoluna devam etmiş.."
İşte ben bu olayı o üzgün ve dertli dostlara hep anlatıp dururken bu defa bu olay benim başıma geldi..Ve o an bu olayı hatırlayıp hastaneye giderken sızlanmamaya çalıştım..Ve hep o bir ayağı olmadığı halde hayata gülebilen adamı aklıma getirdim ve beteri beteri olabileceği varsayımından hareketle son olarak şunu ifade etmek istedim.
O ÇİVİ AYAĞIMA DEĞİL, YÜREĞİME BATMIŞ" benim...
YORUMLAR
Geçmiş olsun Allah beterinden korusun bu şunu hatırlattı kulun ayağına çivide batsa onla günahları afolur sevaplar verilir..Şerler içinde musibet gibi görünenlerde daima hayırlar gizlidir...Ve daha mağdurları düşünüp o hale sevinmek Onların acısını kalpte hissetmek güzel..
Güzeldi yazınız varolun...
Selamlar SYDNEY den..
Öncelikle geçmiş olsun Oktay bey.Yazınızı okuyunca avucumda derin bir sızı hissettim.Neden avucumda; geçen yıl gecenin köründe avucuma kazayla batan ve kemiğe kadar dayanan dantel tığım aklıma geldi.Saatlerce hastane hastane dolaşarak uzman doktor aradık zira sinirlerin tahrip olabileceği riskiyle karşı karşıya kalmıştım.Doktorun tığı elimden çıkarırkenki yüz ifadesini ve alnından dökülen terleri unutamam.Acısı mı...her zaman şükretmek için bir neden vardır.Dediğiniz gibi her durumun daha da ağırı var.
Paylaşımınıza teşekkür ediyor, saygılar sunuyorum.