- 1401 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sevgi hamalı olmak
Seni kuçaklarken alemi kucaklıyorum,
canımı ortaya koyuyorum gibi geliyor severken.Benim sevgim çıkarsızca bebek masumluğunda anne sevgisi gibi...
Bu benim sevgim...
Vazgeçemem ondan, sevgime set vuramam ki...
yüreğimdeki sevgime kim engel olabilirki...
İnan yüreğim kimse de yalancı değildir sevgisinde sanıyorum...
Beceremiyorlar, başaramıyorlar sadece.
Bir kahraman gibi atılıyorlar baştan.
Arkasını getiremiyorlar. Yorgunluk, tembellik çörekleniyor gönüllerine.çıkarları ön plana çıkıyor,Elde etme hırslarını sevgi sanıyorlar
Bence, sevgi; olağan üstü bir hediye yaşama. Bütün uğraşlara; bir kolaylık, bir durak noktası, bir soluk aralığı sevgi aldığın nesef aldığın gıda yaşama!!!
Sevginin sonsuzluğunda sevgiye geçiş, sevgiyi yaşayış...
Yani bir anlamda cennet yaşamı.
SEVMEK Dünyada en güzeli bulma olasığı, dünyanın en güzel yüzünü keşfetme, o yüzde dünyayı, o gözle yaşama tek nefes tek yürek olabilme!..
Yağmurda ıslananlara koruyucu bir şemsiye...
Ama, kimse bunun farkında değil.
Yorgun düşüyorlar onu taşımaktan, bıkıyorlar.
Sevgi onu taşımasını bilene güzel. Onu bir kalkan gibi, yaşamın çirkin görünen yüzü için kullanırsak, daha doğrusu kullanmasını bilirsek, sevgisizliğin negatif duygularından kurtuluruz. Bütün veriler değişir, değişik profiller görünür.
Ben diyorum ki... Kimse de bu yükü kolay taşıyamaz.Sevgileri sabun gibi erir hoyratca kulananların elinde.
Sevgi; yürek ister. Özveri ister.
Sevgi; yÜksek bir bakış ister olaylara...
Sevgi; zUlmÜn, acının karşılığıdır.
Sevgi; cesaret ister.
Sevgi; dopdolu kalp ister.
Sevgi; fedakarlık ister.
Sevgi; verecek çömertlik ister.
sevgi; sabır ister
Sevgi; yüreği ilmek ilmek işlemek ister
Onu lüks bulanlar değerini ne bilsin.
Hesap kitap, onun pazarında satılmaz. Alıcısı bile pek bulunmaz.
Ya seversin ya seversin; karşılığını beklemeden, bir şey talep etmeden.manevi borç yapmadan,bedenini satmadan....
Karşılığını beklediğin an o, sevgi adının kullanıldığı bir pazardır.
Ve bedelinin de çok fazla olduğu bir pazar, çok zor ödediğimiz bir pazar.
Sevgi bir çekim alanı gibi iyilikleri, güzellikleri, mana alemini çeker.
Severse öldüremez insan, severse bağıramaz, kızamaz.onu üzmekten kaçınır yalan söyleyemez
Çünkü onu sevginin kaynağı olarak görür. Sevgisini verebilecegi açık bir el gibi görür...
Vermek ise daima daha iyi degil mi?
Olan şey verilebilir! .. Biz de verelim ...
Sevgisi yoksa, ne verebilir ki insanlar!!!
Verelim ki sevgi bir çığ gibi kaplasın her yeri...
Onun doğurganlığından faydalanalım.
Yeni bir sevgi, yeni bir yüz, yeni bir gülüş olsun.
Belki kalpler sevgi suyuyla yıkanır da tertemiz olur,
zaman kirliğini yaşamaz..
Yaratıcı, insanlari kendi manalarıyla görüntüledi ve bu görüntüye birleştiriçi olarak kendi sevgisini sundu.
Her sevgide bir birleştirici unsur vardır.
Hepimizin tek ortak noktası sevgi.
Ve sevgiyi yaşamak değişIk şekillerde.
Her görüntüye monte etmek sevgiyi, özünün sevgi olduğunu bilmek.
Işte seni seviyorum derken; bunları yapabilmeli insanlar.
Boyle bakmalı sevgiye.
Yoksa sözde kalan bir "Seni seviyorum." Sözü, zamanla uçar gider.yüreklere tesir etmez içten söylemeyen kelimeler
İŞte bunlarI yapamayanlar yalancI sayılır sevgisinde.
Ama bu bir kabiliyet, içten gelen bir olgu.
Kimseye de kabahat bulamayız ki.
Bazıları sevgi hamalı olarak doğar, bazıları ise ayağının önündeki bir taş parçası gibi fırlatır atar sevgiyi.Sevgi konuşulmaz, yaşanır. Sevgiyi konuşmak, sözün bittiği yerden konuşmaktır. İnsan ancak sevgiye dair konuşabilir.
Biz kendimize bakalım sevgili yüreğim. sevgi hamalı olmak kolay değil önümüzde aşacak çok yol var,aşacak çok engel var sevgi dünyasında sevgisizler içinde
Sevgiyle...
beyza seren
kelimelerindili
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.