- 763 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
DARÜLACEZEDEKİ BÜYÜK ŞAİR.
..SEVGİLİ ARKADAŞLAR..
Bugün lütfen bir Sabah gazetesi alıp 7. sayfadaki Savaş Ay’ın yazısını okuyun.
Savaş Ay şu anda Darülacezede yaşamını idame ettiren İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Alman Dili ve Edebiyatı Bölümünü 1948 yılında bitirmiş ve şiir eleştirmenlerinin yaşayan en büyük yüz şairden biri olarak bilinen SN. SEDAT UMRANI ziyaret edip yaptığı ropörtajını yayınlamış .
Edebiyat Defterindeki yöneticilere , bütün şiir dostlarına ,özelliklede istanbul civarında oturanlar ve tabi şehir dışındanda gelebilecek olan bütün arkadaşlara nacizane bir fikrim olacak eğer kabul ederseniz .
Bizler Darülacezedeki bu büyük üstadı bir gün tayin edip ziyaret etsek sizce nasıl olur.
Bu konudaki fikirlerinizi bekliyorum.
Ayrıca Edebiyat Defteri yöneticilerininde o kurumla bağlantıya geçip ziyaret edip edemeyeceğimizi öğrenmelerini rica ediyorum . Bu tür organizasyon konularındaki deneyimlerinizin bizden çok daha fazla olduğunu biliyorum.
GİTTİN TAŞ ATARAK DENİZLERİME
Gittin, dağ gibi büyüdü yalnızlık
Issızlığın iki ucunda şimdi sen varsın
Tam ortasında: yokluğun yokluğun yokluğun
O konuşsa konuşur, sussa susarsın
Gittin, taş atarak denizlerime
Halka halka genişleyen anıların kaldı
Girdin çıkmamak üzere dehlizlerime
Birden yaşamanın hızı azaldı
Gittin, boşandı içimde sevincin yayı
Kim öğretecek bana ah, sensiz yaşamayı
.SEDAT UMRAN.
YORUMLAR
Sedat UMRAN gerçektende bir dev şair,gurupla ziyaret, güzel bir fikir
İnanın bana Manisa dan kalkar gelirdim ama maalesef ben kas hastasıyım ve engelliyim.
Belki birgün benim yuvam olabilecek olan Darülaceze ye sevinçle gelirdim ve o büyük şairle sohbet ederdim.
Gittiğinizde mutlaka benimde Selamımı söyleyin ve benden de bahsedin
Selam ve saygılarımla