- 1015 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YAZAR
Yazar; kalemiyle azandır ben gibi! Küllüğü izmaritlerle dolu, yerlerde atık kağıtları, yüreğinde silgi mendilleri, masa üzerinde M.ö den kalma notları vardır. Odasının camları kirlidir, takvim tarihleri ile karalanmıştır...
Yazar; duyguları, düşünceleriyle coşan biraz da megolamandır ben gibi! yaşamı ti’ye alır, içine düşen korlarla ısınır, üşür, terler, nöbetlerdedir, kaleminden dökülen şuursuzca nidâlarla...
Yazar; birazda delidir, dili sivri, burnu düşük, çenesi kaçak yapmıştır ben gibi! Uçurtmalar uçurur, balıkların başına şapka takar, tavşanı cebinde gezdirir, tazıyı gözünde seyirttirir. Yazar uç yaşamaz, sadece kanatlılar uçar o bilir...
Yazar; bir kafes kuşudur ki kapısı açılsa da kanadı kırıktır, umut suyuyla beslenir orada. Seyirciden hoşlanmaz, kabuklu yemiş atanların ellerini, tırnaklarını izler ve onların atma şekillerini yazar molalarında...
Yazar; bir hiçtir ben gibi! yazar-yazar doyamaz ne anlaşılır, ne de cümleleri biter o yüzden doyumsuzdur malzeme bolluklarından...
Yazar kimdir..?
Şair kimdir..?
Kimlere denir..?
Elbette ben yazar değilim, şair hiç değilim!.. Ben okur yazarım, okumayı söktüğüm günden beri hep yazmaktayım hepsi bu işte!..
ayşe yayman
YORUMLAR
Yazar; kalemiyle azandır ben gibi! Küllüğü izmaritlerle dolu, yerlerde atık kağıtları, yüreğinde silgi mendilleri, masa üzerinde M.ö den kalma notları vardır. Odasının camları kirlidir, takvim tarihleri ile karalanmıştır...
************* çok güzel anlatmışsınız..ben her an aklıma gelenleri not aldığım için çantamdan,masamdan,klavyenin altında her yerden ufak notlarım çıkar..hatta geçenlerde unutkan birisi olduğum için aptallar sekiz saat uyur diye kitap okuyordum onun içinde bayağı bir notunu kiatabımla beraber kaybettim..günlerce üzüldüm..fakat ne yapıyım not almadan olmuyor...bu yazmak duygusu davetsiz misafir hep ne zaman nerde gelecek belli olmuyor....yüreğinize sağlık efendim çok beğendim...tebrikler
Sayın Ayşe Yayman ; bu gün ben ustalarla uğraşıyorum. Bakalım sonum ne olacak ?
Şimdi sıra sizin yazım hatalarınızda :gibi! yaşamı (bence ünlemden sonra büyük harf gelmeli ), birazda, ( da ayrı olmalı), gibi! yazar ( yine ünlemden sonra büyük harf olmalı ) .
Aslında kendim daha çok hata yaparım ama başkalarınınkini görmek daha kolay.
Yazar; bir kafes kuşudur ki kapısı açılsa da kanadı kırıktır, umut suyuyla beslenir orada. Seyirciden hoşlanmaz, kabuklu yemiş atanların ellerini, tırnaklarını izler ve onların atma şekillerini yazar molalarında...
Can dostum, vallahi ben alacaklarımı aldım buradan.:)))
ben sadece biraz düzenliyim o kadar diğerlerine sonuna kadar katılıyorum. yazacaklarımı da direk PC ye yazdığımdan etrafımda buruşturulup atılmış kağıt müsfetteler yok. Ha! hiç olmadı mı? yıllar önce evet.
Kutlarım arkadaşımı. Yeni güzelliklerin paylaşımında buluşmak dileği ile sevgiler gönderiyorum yüreğinize.