- 534 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
iyi eserler, az okunurlar...bu sayfadaki okuyucular belli, aynur'un müdavimleri olduk..
sevgili aynur, öykün yine aynı heyecan dozonda devam ediyor..havva'nın annesi nazan'a kötü davranmaz inşallah..
ben de hemen olayı kişileştirdim..duygusal bir yaklaşım, ama ne yapayım..nazan bizden biri gibi oldu.
sevgilerimle..
Bana göre Fikret arkadaşın görüşü yanlış.Okuyacak insan başlığında" şov" yapacak nitelendirme var diye okumamalı.Öyle okuyucuya kimsenin ihtiyacı yok.Bu durum,emek sarf etmiş yazar için de büyük bir aldatmaca olurdu.Sanata değer veren insanın saçmalıklarla yakından uzaktan ilgisi olamaz.Olsa olsa magazin basınında kendisini ispatlamaya çalışan kuş beyinlilerde olur bu istek,bu arzu..
Hadi bir başlık koyalım:
"Çırılçıplak Nazan'ın Cinsel Arzuları..."
Bu başlık altında okuyucu sayısı artsa ne olacak.
Bizim gibi göz nuru döken insanlara:
"Az ve kaliteli okuyucu lazım"
Fikret beye saygılarımla.
Çabuk yükselen,çabuk iner...
ayhan bey ve fikret bey sayfama verdiğiniz destekten dolayı teşekkür ederim. fazla okunmaması,evet diğerleri kadar değil.Ama benim için okuyanlar önemli.Okumayanlar değil.Herkese teşekkür ederim.Ne yapayım beğenen okuyor beğenmeyen okumuyor demekki.Sizler okuyorsunuz ya...
selam ile.
Öyküde hayâl gücü iyice etkisini hissettirmeye başladı..Okuyucuyu da dikkate zorluyor. Bu da okumaya önem verme açısından çok yararlı.. Şöyle bir okuyup geçmek hiç de mümkün olmuyor..
Değerli yazar ; belki de haddim değil, fakat söylemeden edemeyeceğim : Bu dizi öykünüzün hak ettiği kadar okunmadığının farkında mısınız ? Özellikle profesyonelliğe doğru yolculuk hızlanmışken, bence bunun nedenini de düşünmelisiniz. '' Burası ölçü olamaz '' demeyin..
İnsanlar, ya çok iyi bildikleri yazarların eserlerini, gözü kapalı alıp - bulup okurlar , ya da, başlığı - adı dikkat çeken
eserleri..Ben size nacizane olarak , populist başlıklar kullanmayı denemenizi öneririm.
Unutmayın , ne kadar güzel yazılsa da eserler, okundukça daha çok değer kazanırlar...
Fikret TEZAL tarafından 6/9/2009 6:46:15 AM zamanında düzenlenmiştir.