BİRİCİK KARDEŞİME
Oy bu bedene,can veren RABBİM..
Acı çekecek bir yeri kalmadı.Hayata insanlara ,aşka,sevgiye,seven yüreklere KÜSTÜM...Diyen,biricik kız kardeşim..gülüm..Ben ablayım,rabbine isyan ettiğine değil..HAŞA..Bedenini saran sinsi hastalık,hayata küsmesi bizlere küsmesine tahamül edemediğimden kaleme aldım,sizlerle paylaşım adına.Sevilen yüreklere küsmesin istedim çünkü onu o kadar çok seveni varki...Ailesi çocukları vee ben ablası,ben büyüttüm ...severek evlendi iki oğlu bir kızı var,benim çabam..hayatı seven aşkı seven allaha inancı olan, cıvıl cıvıl yaşamaktan zevk alan,bu kişi gitti yerine içine kapanan, hayata küsen biri geldi..ama bendeki yürek o kadar büyükki onu hayata döndermeye çalışmak, bu hastalığın yanlız onda değide nice güllerde nice güzel insanlarda var olduğunu anlatıyorum hepsinin şifasını RABBİM DAĞITACAK Verecek umut tükenirse herşey biter.yaşamanın bir anlamı yoktur.bu sımsıcak,bu narin, bu mutlu kardeşlerimin yüzleri hiç solmasın dileğiyle..Bütün gördüğümüz ve göründüğümüz...Yanlızca bir düş içinde,bir düşmüş gibi yaşasınlar.GÜLÜM GİBİ KANSER HASTASI..olan güzel yüreklere en içten şifalar versin... RABBİM.. gülüme,ve bu iki satırları sizlerle paylaşıp yazmak istedim.BİRİCİK KARDEŞİME ..GÜLÜME ...BU MEKTUP..
HERŞEY ŞİİR GİBİ OLSA;
NE GÜZEL OLURDU HAYAT.
NEHİRLERDE AKAN SULAR ;
DİZELERDE ABU-HAYAT.
DÖRT DÖRTLÜK YAŞANIRDI AŞK;
CENNETE DÜŞERDİ HAYAT
YARIM KALAN ŞİİRLERDE ;
YARIM KALIRMIŞ DOST HAYAT...! alıntı.
Canım kardeşim için..esin çevik oğlu
YORUMLAR
RABBİM ŞİFALAR VERSİN KARDEŞİNİZE DİLERİM HAYAT O KADAR ACI Kİ...KİME HER AN NE OLACAK BİLİNMİYOR..ÇOK ÜZÜLDÜM KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN DİLERİM
ozgurluk
Geçmiş olsun umarım jardeşiniz ve unun gibilri hepsi sağlığına kavuşu sizlerde bizlerde mutlu oluruz selamlarımla.
ozgurluk
bu yazıyı 2008 yılında yayınlamışsınız ama ben bu sitede yeniyim ve sayfanıza bakarken ilgimi çekti ve okudum. umarım kardeşinizin durumu iyidir.yüce mevlam yar ve yadımcısı olsun kardeşinizi ve şifa bekleyen bütün hastaların...sizin de bir abla olarak vefalı davranışınız kutlanmalı bence....
her dem sevgi ve saygılarımla
ozgurluk
çok üzüldüm ama güzel can kardeşine verdiyin destekle de sevindim umarum en yakın zamanda şifa bulur buna inanmak istiyor tüm yüreğim cannnnn
ozgurluk
Boyama Kitabı
Okuma Kitabı
Noktalama
Bunlar, olumsuzluk da içeren sözcükler olduğu için olacak, MOKTALAMA dedikçe NOKTALAMIYORSUNUZ. :=)
Oysa riayet etseniz, çok başarılı olacaksınız.
ozgurluk
Allah şifa ihsan etsin inşallah
Benimde hayatımın yarısı hastalıkla geçti, bazen morel olarak çöküntü yaşıyor insan.
Bende geçen Cuma günü öyle bir moral çöküntüsünde şiir yazmıştım YORGUNUM DOSTLARIM diye ve beni tanıyanlarda bana hiç yakıştırmadı şiiri hatta bana kızdılar bile.
Edebi olarak şiir güzel ama sana yakışmadı dediler.