Zorluk için
FORM KONUSUNA CEVAP
Zorluk izafi bir kavramdır.İnsan düşünce yapısında, kişinin bakış açıcı zaviyesince farklılık arzeder.Bu farklılık insanlar beni anlamıyor diyerek horlanmak gibi de gözükebilir.Aslında Bir insanın zor dediği şeye bir başkası dünyanın en kolay işleri diyerek bakabilir.Benim için ön kabul olan şartlanmış başarısızlığım olan fobim , başkası için alışıla gelmiş hobi olabilir.Yükseklik bir fert için dünyanın en korkunç işidir değilmi.Uçağa binerek kısa mesafede yol dahi katedemezler.Fakat bazıları içi dünyanın en zevkli işidir paraşütle veya planörle gök yüzünde salınarak uçmak.Onlar bu korkuyu zevke dönüştürenlerdir.Acizana diyorum ki insan için zor diye bir şey yoktur.Sadece düşünce coğrafyamızda zorlaştırdığımız devasa zirveler vardır.Sınırlı inançlarımız sınırı bizi doğuruyor.Zirvelere bakın kartallar uçuyor oralarda biz neden sürünelim.
* * *Anadan, babadan yardan ayrılmak ; sonu ebedi mutluluk ve güzel bir gelecek için ise katlanmaya değer.İnsanları büyük yapan çektikleri acılar ve hasretleridir.Buna talibiz....
*** Beni 60 notlu ders geçme barajında 58 verip bırakan değerli hocam ,geçirmek isteseydiniz 15 puanlık kanaat notunuzu kullanabilirdiniz; çalışmak çok güzel ve bunu öğrendim ve sizin umursamazlığınıza borçluyum ,vesilenizle efendim.Bu size ders olsun 1 puan için yalakalık yapmadım BÜTÜNLEMEDEN 87 aldım.Uğurlar olsun.
*** İnsanların bir kısmı düşünür, bir kısmı yaşar.Çoğunluğu teşkil eden düşünmeden yaşayanlar hayat yolunda daha önce başkalarının hazırlamış olduğu rayların üzerinde yürüyenlerdir;Güzel ve büyük düşündüm,bireysel ataletini yenerek eylem oluşturdum.Kendi ayaklarımız üzerinde Yaratıcımın verdiği güç ile durabiliyorum.Yürümek ne kelime KOŞUYORUM...
Bunların çoğu zor gelir ama zahmetsiz rahmet olmuyor.Zor yoktur dostlarım zorlaştırdıklarımzı var.İnsan ne düşünüyorsa odur diyor M.Zübeyir GÜNDÜZALP bence zorlaştırdığımız şey düşünememek ve korktuğum en büyük şey hiç bir gayeye sahip olmadan yaşamak.Ne kadar ürperdici geliyor.Petek yapma hendesesini bilmeyen arı, uçmasını beceremeyen kuş talihsizdir.Bu ne talihsiz boş insan kalabalıkları DÜNYAYA GELİŞ AMACINA HİZMET ETMİYORLAR...Zor olan...olmayan...İnsan iradesiyle nelere gebe...Ah bir anlasam...