KURUM MÜDÜRÜNÜ BERTARAF ETME YOLLARI
Kahraman kurum müdürünüz, bir kısım personel ve saz arkadaşları lehine pozitif ayrımcılık yapıyorsa, bu yüzden mağdur durumdaysanız, aşağıdaki maddeleri adım adım uygulayın.Faydasını göreceksiniz.
MADDE 1: Ağzınızla bir kuş tutup, müdüre getirin.Beğendiremediyseniz, kuşu tekrar doğaya bırakın.
MADDE 2:Müdürü ikna odasına alıp, ikna turlarına başlayın.
MADDE 3:İkna edemiyorsanız, kafasını karıştırın.
MADDE 4: 657 sayılı DMK kitapçığını , masasının üstüne fırlatın.
MADDE 5:Kurumun internet sayfasında e-bildiri yayınlayın.Sonra da Ergenekon’un üstüne atın.
MADDE 6:Vodka+enerji içeceği içirerek ,alkol komasına sokun.
MADDE 7:Arşive indiği bir anda yakalayıp, başına çuval geçirin.Bunu da Ergenekon’un üstüne atabilirsiniz.
MADDE 8:Müdürünüz gittikçe agresifleşiyorsa, bir köşede sessizce sakinleştirin!
MADDE 9:Sakinleştiremediyseniz, kolluk kuvvetlerinden lojistik destek alarak , orantısız güç kullanın.
YORUMLAR
anlattığı fıkraları ve atasözlerini bir deftere yazıp gerektiğinde kullanmak üzere arşivleyin...
milli eğitim müdürü akrabam olur diyerek blöf yaapın...
sen en güzel okullara müdür olmaya layıksın diyerek egosunu okşayın...
arabasının tekerlerini söndürün [bir öğrenciyle iş birliği yapılabilir]
onu borç para vererek size bağımlı yapın...
hiç olmadı her tenefüs ellerinizle çay götürün ve bükemediğiniz bileği kırmanın başka yollarını deneyin...