- 2819 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HAKKINI HELAL ET SEVDİĞİM....
Hani seninle konuşmamız vardı bir gün bilirmisin birtanem, eskilerden geçmişteki hatalarımızdan konuşup dertleşiyorduk beraber. Ve sen benim cahilliğimde yaptığım Yaradanın beni affetmeyeceği bir hatamdan dolayı çektiğin acıyı anlatmıştında neydi bu yanlışım ben biliyorum aşkım (intihar) etmiştim ve sen beni yetiştirmiştin hastaneye orada çocuklarımızın sana baba bizi bırakıp gitme diye boynuna sarılması. ve sen bunu anlatırken ağlaman bana çok koydu birtanem içime oturdu. Senden helallik istedim oralı olmadın bir daha istedim yine oralı olmadın. ve ben üçüncü kez tekrarladım aşkım geçmişte yaptığım cahilliklerden dolayı bana hakkını helal et dedim ve sen bana hakkım helal demedin işte bu çok dokundu içime. Aşkım ben artık değiştim ve bunu sana ıspatladım bunu sende biliyorsun. Neden bana hakkını helal etmiyorsun. Allah biliyorya bir daha dilim varmaz senden helallik istemeye. Uzun bir yolculuğa çıkıcaz kızımızla birlikte bu yolculuktan geri dönermiyiz bilmiyorum ama allah şahidimdir geçmişte yaptığım o saçmalık için senden defalarca af diledim ama sen affetmedin. Ya ben ne yapayım aşkım beni sen zamanında yalnız bırakmasaydın. Belki bende o cahillikleri yapmaz senin kalbini kırmaz şu anda ben böyle yanmazdım. Biliyorsun Birtanem. benim Önce Allah sonra da senden başka kimsem yok. Sen bunu bile bile bana bunu yapıyorsun helallik vermiyorsun. Ya benim hakkım nolucak. bunu hiç düşünmüyorsun. Ahhh birtanem Ahh ben seni sevmekten başka bir şey yapmadımki. buna Allahımda şahit. SENİ SEVİYORUM HAYAT ARKADAŞIM CAN YOLDAŞIM ÇOCUKLARIMIN BABASI GÖNLÜMÜN DİNMEZ SEVDASI. GÖZÜMÜN SEBEPLİ SEBEPSİZ YAŞI. İYİ VARSIN ,İYİKİ SEVDAMSIN.